Skip to main content

.

Ls, Krijg continu de melding "Netwerk niet aangemeld", hoe kan ik dit verhelpen?
Graag wat meer info.



- Wat voor toestel heb je?



- Sinds wanneer gebeurt dit? (Nieuwe simkaart bijv.)
Samsung galaxy S3

Sinds vanochtend, sim al paar maanden in gebruik.
Haal je sim eens uit je toestel, wacht 15 minuten en plaats hem weer terug.

Je sim maakt dan opnieuw verbinding met het netwerk. Kan een oplossing zijn.
Hoi Jeroen K., welkom op het Simyo forum :)



Wat vervelend dat je telefoon geen verbinding meer maakt met het netwerk. Ik zie dat je nog geen verbinding hebt gehad met het netwerk vandaag, dus vrees dat de tips van Raytje nog niet hebben geholpen. Ik heb zojuist je simkaart gereset, dus dit is noodzakelijk om dit nogmaals te doen:



Haal je sim eens uit je toestel, wacht 15 minuten en plaats hem weer terug.

Je sim maakt dan opnieuw verbinding met het netwerk. Kan een oplossing zijn.




Na het opstarten van je telefoon is het verstandig om even handmatig naar het KPN netwerk te zoeken. Wil je me laten weten of dit heeft geholpen?



Groetjes, Tiury



Bedankt voor je reactie Raytje!
Ja het is gelukt. Bedankt Bij netwerk operator heb ik de telefoon bij KPN aangemeld en bij toegangspunten idem dito (KPN internet, portalmmm.nl) Groet, Jeroen
Bedankt voor je feedback.. 🙂
Hoi Jeroen K.



Fijn om te lezen:D Graag gedaan en dank je voor de update!

Reageer