.

Beantwoord

Mijn telefoon vraag om een beperkingscode. Wat nu?

  • 28 April 2017
  • 5 reacties
  • 3733 Bekeken

Mijn toestel vraagt de beperkingscode in te voeren. Wat is deze ? (het gaat om een oude nokia 6060)
icon

Beste antwoord door RicoK 28 April 2017, 21:11

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Zie dit topic: https://forum.simyo.nl/simkaart-86/beperkingscode-op-nokia-17121

Het zou kunnen zijn dat op de oude Nokia nog een simlock zit en dus alleen werkt op het netwerk waarop deze destijds is aangekocht.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi bloep,

Welkom op het Forum!

Ik vind het erg vervelend dat jij je simkaart niet in je telefoon kunt gebruiken.

Ik zie dat RicoK je hier goed bij heft geholpen, want het klopt wat hij zegt. Op het moment dat je telefoon vraagt om een beperkingscode, dan heb je een simlock op je telefoon. Dit betekent dat je telefoon is geblokkeerd voor gebruik van andere providers. Je kunt dus alleen de simkaart van de provider (waar je het telefoon vandaan hebt) in je telefoon plaatsen.

Maak je vooral geen zorgen, want als je telefoon ouder is dan een jaar kun je de unlockcode kosteloos verkrijgen. Neem hiervoor contact op met de provider die je eerder in gebruik nam op je telefoon.

Laat je het ons weten als je hier vragen over hebt?

@ RicoK, bedankt! :D

Hartelijke groet,
Asma
Je suggestie was goed !
Uitgevoerd: simlock eraf en nu doe hij het!

Bedankt!
Reputatie 7
Fijn zo, bloep. Bedankt voor je terugkoppeling.
Badge +7
Hoi bloep,

Wat fijn dat je de simlock eraf hebt kunnen halen 😃 Bedankt voor de update en wie weet zien we je weer een keer terug op het forum :)

Groetjes,
Samantha

Reageer