Skip to main content
U heeft een fout gemaakt door  mij als een prepaid account te zien en nu moet  ik er voor boeten. Mijn telefoon is nu afgesloten en ik eis dat deze wordt aangesloten.

Uw gewenste oplossing om hiervan een factuurbedrag van € 32,50 te maken is heel hoog.

Op de site staat geen betaling specificatie. Wilt u graag deze versturen?
Hoi, ik denk dat je beter beleefd kunt blijven, bereik je veel meer mee..over het algemeen zijn de medewerkers zeer behulpzaam.. bel anders even. Maar wees beleefd
Hoi vinay_soekhai,



Ik snap je verwarring. Jij zegt nu een prepaid omgeving te zien als je inlogt op Mijn Simyo?

Ik ga met de IT afdeling onderzoeken hoe dat kan, want hier heb je gewoon een abonnement.

Je bundels hebben ook altijd gewoon gelopen tijdens de maand. Je bent er alleen overheen gegaan. Op 12-1-2014 heb je een bericht gehad dat je op de helft van je internetbundel zat. En op 20-1-2014 dat deze op was. Toen heb je nog veel internet verbruikt en hoge buiten bundel kosten gemaakt. Daar zijn we je in tegemoet gekomen, door ipv het hoge buiten bundel bedrag voor internet, je een hogere internetbundel te rekenen. Dit was coulance van onze kant. Het openstaande bedrag van €32,50 zal dus nog wel betaald moeten worden.



Ik ga onderzoeken met de IT afdeling wat er met je Mijn Simyo omgeving aan de hand is, dat hoor je nog van me:)



Groetjes,

Charlene

Reageer