Skip to main content
Hallo Simyo,



Mijn telefoon zegt steeds dat ik mijn pincode in moet voeren, wanneer ik dit doe staat er simkaart ontgrendelen.

Vervolgens laad hij een tijdje en gaat dan weer terug naar het scherm waar ik mijn pincode moet invoeren?

De laatste dagen heb ik ook geen netwerk gehad. Wat kan ik het beste doen?



Groetjes Denise
Hoi Dlmeijs, welkom op het forum van Simyo!



Je topic heb ik even verplaatst naar het onderwerp Simkaart. Andere forumgebruikers kunnen je vraag op deze manier sneller vinden :)



Dat is heel lastig. Je toestel springt dus op het beginscherm wanneer je je pincode invoert. Heb je misschien iets bijzonders gedaan met je toestel? Normaal gesproken wordt een pincode geaccepteerd. Vraagt je toestel op dit moment naar je pincode of je pukcode? En van welk type toestel maak je gebruik? Ik raad je aan om je simkaart in een ander toestel te proberen. Op deze manier kunnen wij kijken waar het probleem ligt 🙂 Laat je even weten wat uit deze test komt?



Wanneer je geen netwerk hebt, bedoel je dan dat je niet kan internetten, bellen of beide? In eerste instantie raad ik je aan om je toestel uit en aan te zetten. Ik zie ook dat je gisteren een micro simkaart hebt aangevraagd. Deze ontvang je binnen drie werkdagen.



Ik hoor het graag van je 🙂

Reageer