Skip to main content
Hoi simyo. Ik heb een nieuwe simkaart in mijn telefoon gisteren gedaan alleen helaas herkent hij de nieuwe simkaart tot op heden nog niet. Volgens de site is de simkaart wel geactiveerd. Zou je dat voor mij na kunnen kijken? Mijn nummer is 06*********. Jeroen to Bokholt.
Nog even een toevoeging, ik heb net de simkaart in een andere telefoon gestopt, en in die andere telefoon wordt de sim-kaart ook niet herkend. Kan ik ergens snel een simkaart ophalen of duurt dat weer een aantal dagen voor ik die in de brievenbus heb? Groetjes, Jeroen
Een Simyo simkaart werkt niet in een telefoon die niet simlockvrij is. Zijn beide toestellen simlockvrij?



Een kaart ergens ophalen kan niet, als je kaart defect is zal Simyo een nieuwe opsturen, na tussenkomst van een Simyo moderator. Helaas zijn die tijdens het weekend niet zo actief op dit forum, als je haast hebt kun je het beste contact zoeken via Twitter.
Bedankt voor de reactie. Beide toestellen zijn sim-lock vrij. Altijd haast;) Aangezien ik nu niet bereikbaard ben. Ik zal er wel een bestellen via internet en later de kosten terug vragen aangezien simyo mij een defecte kaart heeft gestuurd. Dan duurt het nog 3 werkdagen...
Dus. Beste simyo, ik zou graag zien dat ik voor de afgelopen en aankomende 3 dagen,waarbij ik geen gebruik heb kunnen maken van mijn data en minuten, de kosten van de nieuwe simkaart en van het abboment gecrediteerd worden. Groetjes, Jeroen
Geduldig afwachten tot morgen heeft het zelfde resultaat als Simyo besluit, na een eventuele reset vanuit hun, je een nieuwe Simkaart te sturen. Dit zal dan ook kosteloos zijn.
Hoi Jeroniemo,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat vervelend dat jouw nieuwe simkaart direct niet werkt! Dat is natuurlijk niet de bedoeling.



Zoals Scotsman en Raytje hebben aangegeven, kunnen wij in dit geval een gratis simkaart opsturen. Je hebt deze nu zelf al aangevraagd. Ik zie dat de simkaart vanochtend door ons verzonden is. Als het goed is heb je deze morgen op de mat liggen. Houd je mij hier even van op de hoogte?



Als de simkaart binnen is en werkt zoals dit zou moeten, ga ik kijken wat ik aan de kosten kan doen van jouw abonnement en van de simkaart.



@Scotsman & Raytje, jullie zijn een dreamteam 😉 Bedankt voor de antwoorden!



Groetjes,

Angela
Hoi Angela, vandaag de simkaart binnen gekregen, heel snel, echt top! en hij werkt ook nog eens:) Wat gaan we aan de kosten doen?



Groetjes,

Jeroen
Hoi Jeroen,



Kijk eens aan! Allereerst, helemaal top dat hij werkt :)



Ten tweede, check jouw huidige kosten via Mijn Simyo. Hier zie je dat ik de kosten voor de nieuwe simkaart vergoed heb 🙂 Het is natuurlijk niet de bedoeling dat jij geen gebruik kunt maken van jouw 1e simkaart. Vlak nadat jouw contract gestart is. Ik hoop dat je blij bent met deze oplossing.



Als je nog vragen hebt, laat je het dan weten?



Groetjes,

Angela

Reageer