Skip to main content
Hi,



Ik heb mijn nieuwe simyo simkaart vandaag in mijn Iphone5 gestopt maar nu krijg ik de melding dat hij de simkaart niet herkent.

Alle oplossingen die op internet gegeven worden , opnieuw opstarten, vliegtuigmodus aan/uit/, nieuwste update uitvoeren heb ik al geprobeerd



What to do??



ik hoor graag van jullie.



gr
Ik neem aan dat je de Simkaart heb geactiveerd?



Misschien heb je hier iets aan?



Verneem graag of het gelukt is.
Hi Rayte,



ja simkaart heb ik online op jullie website geactiveerd op 30-05, en heb hier ook een bevestiging mail van ontvangen.

de oplossing waar je n je reactie naar hebt verwezen heb ik beide geprobeerd en werken beide niet.

telefoon is al gereset, aan/ uit geweest en alle andere dingen die op internet worden genoemd als mogelijke oplossing.

Maar kan dus nog steeds niet bellen/internetten met me telefoon.



Graag zie ik snel een oplossing tegenmoet!



gr.
ja simkaart heb ik online op jullie website geactiveerd op 30-05, en heb hier ook een bevestiging mail van ontvangen.


Ben net als jouw ook klant :D



Wat je nog kan proberen is de simkaart 15 minuten uit je telefoon te halen, daarna weer opstarten met kaart erin. Lukt dit niet, dan kan een moderator misschien zien wat er mis is.
Hoi Kasperb,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat vervelend dat je telefoon de simkaart niet herkent. Voor de zekerheid heb ik je simkaart een reset gegeven.

Hij stond echter zoals je aangaf al goed geactiveerd.:) Wil jij voor de volledigheid je telefoon nog eens opnieuw starten?



Het volgende wat je kan proberen is een volledig herstel via iTunes,

Heeft ook dat niet geholpen, dan ben ik benieuwd of de simkaart het wel doet in een ander toestel.



Weet je zeker dat er geen simlock op de telefoon zit?



@Raytje, dankjewel voor je hulp:D
Hi Ruud,



Bedankt voor je berichtje.



Telefoon opnieuw opgestart maar werkt nog steeds niet.

Zoals ik al zei heb ik alles al geprobeerd, herstel iTunes, vliegtuigmodus aan/uit, reset, etc..



heb de simkaart ook net in een andere iphone 5 gedaan en daar wordt die ook niet herkend, het ligt dus echt aan de simkaart.



De telefoon heb ik nieuw in de winkel gekocht dus deze is simlockvrij.



Ik hoor graag van jullie



Groet,
Hoi Kasperb,



Wat vervelend dat je simkaart ook niet werkt in een ander toestel.



Ik zie dat je vanochtend telefonisch contact hebt gehad met onze klantenservice. We hebben een vervangende simkaart voor je aangevraagd. Je kan deze binnen 3 werkdagen thuis verwachten.



Houd je ons op de hoogte of je toestel de nieuwe simkaart wel pakt?

Reageer