.

Beantwoord

Mijn telefoon geeft aan "service provider vergrendeld", wat kan ik hieraan doen?

  • 14 August 2014
  • 5 reacties
  • 1797 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
hallo mensen

ik ben een dringende vraag!!

omdat mijn mobiel kapot is heb ik mijn simkaartje in mijn oude mobiel gestopt die simlock vrij is, als ik mijn mobiel opstart kan ik wel de pincode invoeren van mijn simkaart ik kan niet mijn mobiel veriefieren en ik kan niet mijn internet aan zetten en bellen of smsen weet iemand hoe ik dit kan oplossen anders ben ik niet bereikbaar
icon

Beste antwoord door Anonymous 14 August 2014, 08:50

Bekijk originele reactie

5 reacties

Hallo alba.

Ik zou het eerst even tijd geven, lukt het dan niet, dan geldt.........
Je bent er zeker van dat die telefoon simlockvrij is?
Normaal gesproken kwam er dan iets te staan dat in die richting wijst. (niet simlockvrij)

Heb je internet nodig zolang je telefoon naar reparatie is?
Anders zou je misschien kunnen overwegen om een basic telefoon te kopen, gaat dan over een paar tientjes.(simlockvrij)

Groet,
Friesian
dank u wel voor de reactie

er staat niets over niet simlock vrij ik kan me pincode van me simkaart wel invoeren maar er staat service provider vergrendeld
dank u wel voor de reactie

er staat niets over niet simlock vrij ik kan me pincode van me simkaart wel invoeren maar er staat service provider vergrendeld

Ik zou toch voor de zekerheid even naar een telecomspecialist gaan.
Die kan jou sim in een ander toestel testen, en een andere sim in je reserve telefoon.
Dan weet je direct wat het probleem is... het is of de sim of de telefoon.

Groet,
Friesian
Zoals ik het zie zit er wel degelijk een simlock op dat toestel, daar kom je bij het bezoek aan die specialist zeer snel achter....

Groet,
Friesian
Reputatie 6
Badge +10
Hoi alba, welkom op het Simyo forum!

Wat vervelend dat je telefoon stuk is gegaan 😞 Ik ben gelijk even wat research gaan doen om je vraag te beantwoorden en kom erachter dat Friesian gelijk heeft in dit geval. De melding "service provider vergrendeld" is een melding die vooral LG telefoons geven zodra er een simkaart in de telefoon zit, dat niet van de oorspronkelijke verkoper is.

Weet je nog waar je de telefoon hebt gekocht? Bij die provider is het mogelijk om een simlockcode op te vragen 12 maanden na de verkoop.

Ik hoop dat het je lukt om de telefoon te ontgrendelen! 😃

Reageer