Skip to main content
Beste,



Telefonisch kan ik jullie helaas niet te pakken krijgen..



Deze week heb ik een nieuwe telefoon (iphone 5s) aangeschaft en vervolgens ook een nano-simkaart bij simyo besteld.

Tijdens het opstarten van de telefoon en de simkaart er in te stoppen gaf hij aan; 'Geen simkaart geïnstalleerd'.  Mijn gedachte was: 'misschien eerst de simkaart activeren bij Mijn Simyo'

Nog steeds dezelfde melding. Ook als ik de simkaart in de iphone 5s van mijn zoon doe, werkt de simkaart niet.

Andersom, mijn zoon's simkaart (ook een nano van Simyo) in mijn telefoon werkt wel.



Helaas doet mijn oude simkaart het ook niet meer.



Nu ben ik telefonisch onbereikbaarÂ…

Dit is een grote ramp, want het is de telefoon van mijn bedrijf.

Ik hoop dat jullie mij zo snel mogelijk kunnen helpen. Bedrijfsmatig kan ik echt niet een aantal dagen zonder bereik.



Al geruime tijd ben ik een tevreden klant bij Simyo.

Wat ik wel vervelend vindt is dat jullie op zaterdag niet bereikbaar zijn.



In afwachting op jullie antwoord,

IrisC
Hallo Iris,



Allereerst welkom op het Simyo Forum.



Wat vervelend.

Bij mij heeft een nieuwe simkaart geholpen en kan nu weer prima bellen. Misschien bied dat bij jou ook uitkomst?

Helaas kan ik dat niet bepalen maar een Simyo medewerker moet dat doen. Ik kan dat niet omdat ik geen medewerker ben.



Ook tot mijn spijt moet ik zeggen dat het vandaag zaterdag is. Zaterdag en zondag is Simyo gesloten maar af en toe is een medewerker online op het forum om de berichten te verwerken. Je zult dus moeten wachten tot maandag. 



Hopelijk heb ik je even voldoende geholpen?
Hallo Maikel,

Dank je wel voor je reactie.

Dit heeft mij geholpen om rustig af te wachten tot het maandagmorgen is en ik Simeyo weer kan bereiken.
Hoi IrisC,



Welkom op ons forum:)



Wat vervelend dat je simkaart het niet direct doet in jouw nieuwe iPhone 5S. En dat je nu het gehele weekend onbereikbaar was. Mijn excuses hiervoor.



Ik zie dat er vanmorgen direct een vervangende simkaart is opgestuurd. Als deze binnen is, kun je hem activeren via Mijn Simyo. Je kunt ook nog eens proberen je iPhone te synchroniseren met de simkaart in het toestel.;)



Kun je het mij laten weten wanneer alles werkt?



@maikel.twinnie dank voor het meedenken.

Reageer