Skip to main content

.

Ha, vandaag Wiko Sunny in huis, maar die herkent de simyo-simkaart niet. Alle andere simkaarten van andere providers die we hier hebben wel, geen simlock dus. En de simyokaart werkt ook in mijn andere telefoon. Nu las ik in reactie op zelfde probleem van franswon dat Simyo ook dikkere simkaarten heeft, zou dat een oplossing kunnen zijn?
Hey Vincent,



welke versie van Android heb je. Probeer ook een update te downloaden als die er is. Dit kan waarschijnlijk bij Instellingen>telefooninfo>systeem updates of Instelllingen>software of iets in die trant en dan indien de update er is ja updaten.



https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1782891 op deze pagina staan mensen met hetzelfde probleem (toevallig) ook op KPN netwerk.



Misschien dat je daar iets mee kan.



https://forum.simyo.nl/simkaart-86/ik-krijg-de-melding-geen-simkaart-wat-nu-36925 Bibi had hetzelfde probleem maar is er niet uitgekomen. En heeft een andere telefoon gekocht, probeer de dingen die hierinstaan ook maar misschien dat het bij jou wel effect heeft.



Groet Paul.
Hoi Vincent,



Welkom op 't Simyo Forum!



Wat jammer dat je simkaart niet herkend wordt door je nieuwe telefoon 😮 Het kan inderdaad zo zijn dat je telefoon dikkere simkaarten wilt hebben. In dat geval kan ik jou er zeker eentje toesturen. Zeker omdat je de simkaart in een ander toestel hebt gestopt en andersom, slim! Nu weten we namelijk dat de simkaart niet defect is.



Ik stuur je meteen een dikkere simkaart toe. Je ontvangt 'm over enkele dagen. Deze simkaart kun je niet zelf activeren, maar je kunt contact opnemen met de klantenservice om dat voor jou te doen.



Laat jij het me weten als je hier nog een andere vraag over hebt?



@ Paul H, dankjewel voor je reactie!



Groetjes,

Jihane

Reageer