Skip to main content
prepaid simkaart in andere (simlockvrije) mobiel geplaatst en krijg mededeling: geen simkaart

Wel heb ik wifi.
Heb je de simkaart er wel goed in zitten? Wifi heeft niets met je simkaart te maken, die heb je ook zonder simkaart.
Heb je de simkaart er wel goed in zitten? Wifi heeft niets met je simkaart te maken, die heb je ook zonder simkaart.

Ja, de simkaart zit er echt correct in. (net nog even opnieuw gecheckt)
Ja, de simkaart zit er echt correct in. (net nog even opnieuw gecheckt)
Toch lijkt het zoiets te zijn. Heb je geen andere simkaart, om te proberen? Is dit een nieuwe gsm? Er kan ook iets mis zijn met de kontakten. Kan zeer eenvoudig worden opgelost in een GSM winkeltje.
Simkaart is OK. Ligt dus aan het toestel. bedankt voor je reactie. Ik ga naar een GSM winkel

Bedankt
Hoi MarianneH,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat vervelend dat je simkaart niet herkend wordt door een andere telefoon! Dat is natuurlijk niet helemaal de bedoeling. Begrijp ik goed dat je simkaart het wel doet in je originele telefoon? Dat wijst er dan inderdaad op dat het geen simkaart-issue betreft, maar waarschijnlijk iets te maken heeft met het toestel. Wat voor telefoon betreft het?



Laat je me weten wat de telefoonwinkel erover te zeggen heeft? Ik ben benieuwd!



Ik heb jouw forumnaam overigens aangepast, omdat het (in verband met privacy-overwegingen) niet handig is om je telefoonnummer op een openbaar forum te plaatsen. Hou je hier rekening mee in de toekomst? :)



@ Theo de Kok: Dankjewel voor het meedenken!



Groetjes,

Jihane

Reageer