Skip to main content
Beste,



Vandaag mijn nano simkaart van jullie ontvangen voor mijn nieuwe telefoon. De simkaart wordt niet herkend (er komt überhaupt geen melding). Ook andere telefoon geprobeerd ook daar doet hij het niet en ja ik heb hem al geactiveerd...



Graag jullie hulp.
Hallo pareladvies,



Omdat je deze al in een andere telefoon hebt geprobeerd zal een moderator na lezen van jouw bericht jouw simkaart opnieuw aanmelden op het netwerk, daarna krijg je hier bericht van hem/haar en kan je het opnieuw proberen na je toestel 10 minuten uit te laten staan en opnieuw opstarten.

Doet de simkaart het dan nog niet dan is deze hoogstwaarschijnlijk defect en zal deze vervangen worden.
Hi Pareladvies,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat vervelend dat je simkaart niet herkend wordt in je telefoon(s)! Ik heb even je gegevens erbij gepakt en ik zie inderdaad staan dat je gisteren je nieuwe simkaart geactiveerd hebt. Hij hoort het dan gewoon te doen, dus dit is niet de bedoeling. Vraagt je toestel helemaal niet eens om een pincode? En wat voor telefoon heb je? Het zou namelijk kunnen dat de telefoons waarin je 'm hebt geprobeerd, dikkere simkaarten nodig hebben. Dus het is handig om te weten welke toestellen dat zijn.



Ook ben ik benieuwd naar het simkaartnummer. Dat nummer kun je vinden op je simkaart zelf. Het heeft acht cijfertjes. Wil je deze via een privébericht naar mij toesturen? Dan kan ik controleren of alles wel goed aangesloten staat. In de tussentijd zal ik voor de zekerheid een reset uitvoeren. Wil jij je toestel (met het simkaartje erin) een kwartiertje uitzetten en daarna weer aan doen? Hopelijk lost dit het probleem op!



Mocht dit niet werken, gaan we natuurlijk gewoon op zoek naar een andere oplossing.



@ Franswon; Dankje voor je reactie, Frans!



Groetjes,

Jihane

Reageer