Skip to main content
Beste lezer,



Ik heb een nieuwe simkaart en doe hem in de nieuwe telefoon maar heb nog altijd geen bereik. Smsjes komen niet aan en ik kan niet gebeld worden. Waar kan dit aan liggen ?

Groetjes Jeannine
Je hebt de simkaart geactiveerd? Ik neem verder aan dat je je toestel een keer helemaal uitgezet hebt en daarna opnieuw opgestart?!

Een moderator zal je 06 nummer weghalen. Omdat het niet handig is om die hier openbaar te gebruiken.
Klopt hij is geactiveerd en zit in een nokia. Ik heb hem al een aantal keer aan en uit gezet.
Dan kan je nog twee dingen doen. Even de simkaart in een ander toestel proberen. Doet hij het daar ook niet, zit het probleem inderdaad in de simkaart.

Bel dan de klantenservice en vraag om een reset van de simkaart. Een moderator hier kan het ook doen. Je zult daarna het toestel helemaal uit moeten zetten weer en daarna opnieuw opstarten.
Hoi Giraffe1234,



Welkom op het forum.



Als eerste wil ik even vermelden dat ik je naam heb gewijzigd. Het is niet toegestaan om je 06-nummer in je forumnaam te hebben, vandaar dat ik jouw naam heb veranderd in Giraffe1234. Je kunt dit altijd zelf nog wijzigen.



Vervelend dat je simkaart het niet leek te doen. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je inmiddels al meerdere sms'jes hebt verstuurd en ook al heeft gebeld. Het lijkt dus allemaal goed te werken nu, klopt dat?



@de leon, bedankt voor het meedenken!!



Groetjes,

Caspar

Reageer