Hallo ik heb een email gestuurt omdat ik niet kan bellen maar ht duurt 3 dgn voordat ik bericht krijg.
Ik zit met een simkaart die niet meer werkt. Had eerst een galaxy s3 en nu een samsung s6. Simkaart heeft ht gedaan tot vandaag
Bladzijde 1 / 1
Hoi Angelique westerhof,
Welkom op het Simyo forum :)
Ai, wat vervelend dat je simkaart niet meer werkt! Ik zie dat je hier inmiddels ook telefonisch contact over hebt gehad met een collega. Blijkbaar had je je simkaart geknipt, zodat hij in je nieuwe Samsung past. We willen dit niet aanraden, want hierdoor raakt je simkaart vaak beschadigd. Dat is bij jou helaas ook gebeurd. Als je een kleinere simkaart nodig hebt, kun je het beste een nieuwe simkaart bestellen via Mijn Simyo, onder het tabblad Instellingen > Simkaart.
Mijn collega heeft inmiddels een nieuwe simkaart naar je opgestuurd. Deze heb je binnen maximaal 3 werkdagen thuis. Dit is een 3-in-1 simkaart, de nano-maat kun je eruit drukken.
Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?
Groetjes,
Samantha
Welkom op het Simyo forum :)
Ai, wat vervelend dat je simkaart niet meer werkt! Ik zie dat je hier inmiddels ook telefonisch contact over hebt gehad met een collega. Blijkbaar had je je simkaart geknipt, zodat hij in je nieuwe Samsung past. We willen dit niet aanraden, want hierdoor raakt je simkaart vaak beschadigd. Dat is bij jou helaas ook gebeurd. Als je een kleinere simkaart nodig hebt, kun je het beste een nieuwe simkaart bestellen via Mijn Simyo, onder het tabblad Instellingen > Simkaart.
Mijn collega heeft inmiddels een nieuwe simkaart naar je opgestuurd. Deze heb je binnen maximaal 3 werkdagen thuis. Dit is een 3-in-1 simkaart, de nano-maat kun je eruit drukken.
Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?
Groetjes,
Samantha
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.