IK heb een nieuwe telefoon. Deze blijft om de simkaart vragen ook als deze er al in zit. In de oude telefoon werkt de sim kaart nog goed. Zou het helpen als jullie de simkaart resetten.?
Bladzijde 1 / 1
Ik trek mijn verzoek in. Reeds telefonisch opgelost.
Hoi Noaswi,
Welkom op het Simyo Forum.
Sorry voor de late reactie! Vanwege drukte zijn we niet in de mogelijkheid geweest om eerder te reageren.
Heel goed om te zien dat je ondertussen contact hebt gehad met de telefonische klantenservice. Nog mooier dat ze het opgelost hebben voor je 🙂 Als wij nog iets voor je kunnen doen, laat het dan gerust weten. We staan voor je klaar!
Groetjes,
Angela
Welkom op het Simyo Forum.
Sorry voor de late reactie! Vanwege drukte zijn we niet in de mogelijkheid geweest om eerder te reageren.
Heel goed om te zien dat je ondertussen contact hebt gehad met de telefonische klantenservice. Nog mooier dat ze het opgelost hebben voor je 🙂 Als wij nog iets voor je kunnen doen, laat het dan gerust weten. We staan voor je klaar!
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.