Skip to main content
Beste meneer, mevrouw,



Mijn simkaart werkt plotseling niet meer. Ik had deze in mijn nieuwe telefoon geplaatst en toen werkte de kaart maar toen ik heb terug deed in mijn oude telefoon werkte ie opeens niet meer, ook niet meer in mijn nieuwe. Ik heb alle adviezen van het forum al geprobeerd maar helaas werkt niks...
Hoi Skarlrei,



Welkom op het Simyo forum.



Wat onhandig dat je simkaart het plotseling niet meer doet.



Goed dat je zelf al een hoop hebt gedaan om het probleem op te lossen 🙂 Ik heb zojuist een reset op je simkaart uitgevoerd. Hiermee wordt de kaart opnieuw aangemeld op het netwerk. Zou jij je telefoon even uit en weer aan willen zetten?



Ik hoor graag van je of dit heeft geholpen. Als er niks verandert, zal ik je een nieuwe simkaart toesturen!



Groetjes,

Sean
Beste Sean,



Bedankt voor je antwoord! Ik was op vakantie dus vandaar mijn late reactie. Ik heb mijn telefoob zojuist opnieuw uit en aangezet maar helaas zonder resultaat. Zou je de nieuwe simkaart op kunnen sturen? Alvast hartelijk bedankt!
Hoi Skarlei,



Wat jammer dat de reset het probleem niet heeft verholpen. Ik heb meteen een nieuwe op de post gedaan. Je ontvangt dit kaartje binnen drie werkdagen :D



Laat je het weten als je nog vragen hebt?



Groetjes,

Sean

Reageer