.

Beantwoord

Mijn simkaart werkt niet in mijn nieuwe telefoon, wat nu?

  • 7 March 2016
  • 3 reacties
  • 497 Bekeken

Ik heb een goed werkende S3mini, nu heb ik een (gebruikte) simlock vrije S4 gekregen. Ik had gedacht het micro gedeelte van de simkaart uit te breken en deze dan in de S4 te gebruiken, maar de telefoon herkend mijn simkaart niet. Wij hebben thuis vier werkende telefoons S3mini, S3 en 2x S4 van verschillende providers. Het maakt niet uit welke simkaart in welke telefoon zit alles werkt behalve mijn simyo simkaart in mijn S4. Wat is het probleem???
icon

Beste antwoord door Angelica 8 March 2016, 11:01

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +5
Hoi JVEERD,

Welkom op het Simyo forum! :)

Wat vervelend dat je simkaart niet werkt in je Samsung S4. Goed dat je een zogeheten 'kruistest' hebt uitgevoerd door een andere simkaart in je telefoon te doen. Nu weten we dat het aan de simkaart ligt. De rede waarom je simkaart niet wordt herkend, komt door de simkaarthouder van dit model. Er moet een dikkere simkaart in, zodat deze contact maakt met je telefoon. Deze zal ik je toesturen. In de tussentijd kan je dit oplossen door een papiertje tussen de simkaart en de simkaarthouder te schuiven met een plakbandje eroverheen. Zo maakt de simkaart contact en blijft deze zitten.

Je ontvangt de dikkere simkaart binnen drie werkdagen. Hier zit een begeleidende brief bij zodat je weet welke stappen je moet nemen om de simkaart te activeren.

Als je verder nog vragen hebt, laat je het dan weten? :)

Groetjes, Angelica
Ik heb er een paar lagen plakband op geplakt en nu werkt de telefoon perfect.
Reputatie 2
Badge +5
Hoi JVEERD,

Waar plakband wel niet goed voor is 😛 De dikkere simkaart is in ieder geval onderweg.

Groetjes, Angelica

Reageer