.

Beantwoord

Mijn simkaart werkt niet in mijn MiFi router, wat kan ik doen?

  • 30 June 2022
  • 7 reacties
  • 1142 Bekeken

Na afsluiten van een abonnement Sym Compleet met ruime datalimiet ontving ik de simkaart, helaas met NFC. Dat wordt niet ondersteund door mijn mifi router, dus na veel proberen lijk ik hier niets aan te hebben. Wel verbinding maar zonder internet. Kan een simkaart zonder NFC verstrekt worden? Zo niet annuleer ik het abonnement.

icon

Beste antwoord door Seren 30 June 2022, 13:56

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Bertram,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier over informeert. Onze simkaart is ontworpen en gemaakt om netwerkverbindingen te maken via mobiele telefoons. Wij raden daarom af om onze simkaarten te gebruiken in andere apparaten zoals Mi-Fi apparaten, smartwatches of alarmsystemen. Wij hebben niet de mogelijkheid om een simkaart zonder NFC te leveren. Als je binnen de 14-dagen bedenktijd zit kun je op deze pagina annuleren. 

Groetjes,
Seren

Reputatie 7
Badge +7

Een zijsprong: kan iemand mij uitleggen waarom de NFC functie van een simkaart het gebruik in een Mifi router verhindert?

Reputatie 7
Badge +5

Een zijsprong: kan iemand mij uitleggen waarom de NFC functie van een simkaart het gebruik in een Mifi router verhindert?

Dat is een goede vraag @wimj12. Helaas heb ik hier geen antwoord op.

Badge

De reden dat de Simyo SIM (met of zonder NFC) niet werkt in een Mifi router, is omdat deze de verkeerde ISP credentials gebruikt, nl. die van KPN.
Als je even Googled vind je de juiste instellingen.

APN: portalmmm.nl
Gebruikersnaam: (leeg)
Wachtwoord: (leeg)
Proxy: (leeg)
Poort: 5080
MCC: 204
MNC: 08
Authenticatie type: PAP
APN type: default (of internet)

Wel een zeer late reactie in een heel oud topic.

Reputatie 7

Wel een zeer late reactie in een heel oud topic.

Hahaha, ja zeker. 😂 Maar beter laat dan nooit. @Martin035 wil graag behulpzaam zijn. 👍🏻

Reputatie 7
Badge +7

Bedankt voor je reactie @Martin035 😊.

Reageer