Skip to main content

.

Ik heb 1 simkaart  en1 digitale simkaart in mijn telefoon, deze digitale is van SIMYO.

Ik kom er achter dat ie niet werkt!.


Al die tijd al niet, kan iemand dit voor mij checken?

Hoi @Christel2 

Ik ben net als jou een klant. 

Is die digitale simkaart (eSIM) een prepaid aansluiting? Indien ja, om die actief te houden moet er namelijk minimaal eens in de 6 maanden een uitgaand gesprek / sms zijn of een internet verbinding geweest zijn. Ook een opwaardering voldoet. 

 

 


hoi Ray, Dank je wel. Het is een abonnement. Bellen lukt wel maar sms/en of whatsappen of mails downloaden lukt niet buiten de deur (binnen heb ik wifi).

weet jij hier meer van?

 

Christel

 

 


Hoi @Christel2,

Bedankt voor je bericht. Als ik je goed begrijp lukt het bellen dus wel maar het internetten niet. Wat lastig! Ik help je hier graag mee verder.

Ik heb je aansluiting er even bij gepakt en een reset uitgevoerd op je eSIM. Zou je je telefoon nog even uit kunnen schakelen voor 10 minuten zodra je dit bericht leest? Ik hoor dan graag van je of dit heeft geholpen.

Bedankt voor je hulp @Ray 😊!

Groetjes,
Roeqajja


Dank je wel, ik heb inmiddels contact gehad met iemand van Simyo die mijn esim heeft uitgezet en weer aangezet. Gereset.

 

Ik ga kijken of dit werkt!

 

hartelijke groet, Christel