Skip to main content
Mijn iPhone 5 herkent mijn simkaart niet meer, hij zegt dat er geen simkaart is geinstalleerd. Hebben meer mensen hier last van of kan het zijn dat mijn simkaart geblokkeerd is ofzo?
Hallo jjjj



Controleer even bij mijn simyo, Mijn gegevens en dan status.

Anders zou de sim versleten kunnen zijn.

Vervangen sim (nieuw) kost € 5,-

(indien mogelijk sim in andere telefoon testen)



Groet,

Friesian



Laat ff weten of dat duidelijkheid verschaft.
Hoi jjjj,



Ik zie dat je een vervangende simkaart hebt besteld. Die moet je wel eerst activeren anders doet je simkaart het inderdaad niet. Als je inlogt op Mijn Simyo zie je een blauwe balk staan waarin staat aangegeven dat je je nieuwe simkaart kunt activeren. Vul hier het simkaartnummer in en je kunt gelijk je simkaart gebruiken.



Zie je de blauwe balk niet, ga dan naar Mijn Instellingen & Simkaart. Klik vervolgens op de link: activeer simkaart. Daarna kun je je simkaart gebruiken.



Laat je weten of dat is gelukt?



@Friesian, bedankt voor het meedenken!
Beste Dries, bedankt voor je reactie, wat je alleen hebt gemist, is dat ik pas een vervangende simkaart heb aangevraagd na het berichtje op dit forum. Mijn simkaart doet het om de een of andere reden niet en daarom heb ik een nieuwe besteld ( zoals Friesian had aangeraden) Ik snap dat je hem daarna moet activeren. Heb je enig ander idee waarom mijn huidige simkaart het niet zou doen?
Hoi jjjj,



Ok, neem je volgende keer eerst contact op voor je een nieuwe sim bestelt? Misschien is het wel helemaal niet de simkaart, en dan ben je toch alweer 2 dagen verder.

Ik zie dat je de nieuwe simkaart al geactiveerd hebt. Heb je deze al kunnen proberen?

Wat je sowieso kunt doen, als deze nieuwe simkaart het ook niet lijkt te doen, is:



De aan/uitknop ingedrukt houden met de ronde knop, tot het appeltje verdwijnt en weer verschijnt.

Dan gaat de simkaart zich opnieuw proberen aan te melden.



Ik hoor het graag van je, hoe het nu met de nieuwe simkaart gaat.



Groetjes, Charlene

Reageer