Skip to main content
wat moet ik doen de simkaart kan niet verkleint worden.past wel in GT-S5830 maar niet in samsung GT-19300 de simkaart is al wat jaren oud.wie weet raad.
Weet niet precies wat voor klant je bent, maar via je Mijn Simyo omgeving kun je een nieuwe simkaart bestellen. Je krijgt dan een 3in1 simkaart. Op de site zie je verschillende modellen, dat is een foutje. Maakt niet uit welke je kiest, je krijgt ten alle tijden de 3in1.



De kosten bedragen 5 euro en worden van je beltegoed gehaald (pre-paid) of op je eerste volgende factuur geplaatst bij Sim Only.
Dank voor de genomen moeite,het is inmiddels opgelost,heb een nieuwe besteld.

Nogmaals hartelijk dank G.Jongbloed
Hoi gerengem, welkom op het Simyo forum!



Super dat het al is gelukt om een nieuwe simkaart te bestellen. Je kunt inderdaad op je Mijn Simyo pagina onder het tabblad Mijn instellingen en simkaart een nieuwe bestellen. Raytje heeft het al gezegd:

Maakt niet uit welke je kiest, je krijgt ten alle tijden de 3in1.




In de nieuwe Mijn Simyo pagina wordt het bestellen van een simkaart op een andere manier aangegeven. Op dit moment kun je nog kiezen voor een bepaalde simkaart vorm. Je ontvangt van ons standaard een 3-in-1 simkaart waar alle formaten in zitten, zowel standaard, micro als nano ;)



Hopelijk zien wij je terug op het forum :D



@Raytje; super dat je zo goed meehelpt! Dankjewel 🙂

Reageer