.

Beantwoord

Mijn simkaart past niet in mijn toestel. Wat nu?

  • 3 October 2016
  • 1 reactie
  • 725 Bekeken

Badge
Hallo allemaal,
Ik heb een Samsung Edge 7 gekocht maar mijn huidige simkaart past er niet in (simkaart iets te groot). Wat moet ik nu doen?

Mvg,
Roel
icon

Beste antwoord door Ilias 4 October 2016, 09:51

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 3
Badge +5
Hoi simyoroely,

Welkom terug op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat de simkaart niet past. Heb je wellicht nog een micro simkaart? De Samsung Edge S7 heeft inderdaad een nano simkaart nodig.

Ik raad je in dit geval aan om een nieuwe simkaart te bestellen via Mijn Simyo > 'Instellingen' > 'Simkaart' > 'Vervangende simkaart aanvragen'. Je krijgt de nieuwe simkaart binnen twee werkdagen binnen. Wij rekenen hier € 5,- en dat komt op de factuur te staan. De simkaart is een 3-in-1 simkaart, dat betekent dus dat alle formaten zijn verwerkt in deze simkaart. Je kunt het desbetreffende formaat er dus uitklikken.

Heb ik hiermee je vraag beantwoord of loop je tegen iets anders aan? Laat je het weten?

Groetjes,
Ilias

Reageer