Skip to main content
Ik heb zojuist een nieuwe toestel Samsung A3 (2017) gekocht.

Bij het plaatsen van sim kaart blijkt dat deze een nano simkaart heeft. Mijn sim kaart past dus niet meer in mijn nieuwe toestel. Wat moet ik nu doen?
Wanneer je via mijn Simyo een vervangende sim bestelt is dat een 3 in 1 voor de kosten van 5 euro, controleer bij bestelling je adresgegevens.



Mijn Simyo, instellingen, simkaart.



https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-een-vervangende-simkaart-41?c=8



Alles duidelijk zo uitgelegd?
Hoi Elca12,



Welkom op 't forum :)



Leuk dat je een nieuw toestel hebt gekocht! Hoe bevalt 'ie tot nu toe?



Zoals Friesian zegt kan je een vervangende simkaart op je Mijn Simyo aanvragen. Ik zie dat je dat ook gelijk gedaan hebt! Dan moet de simkaart snel door de brievenbus vallen. Heb je verder nog vragen?



Groetjes,

Caspar



@Friesian bedankt!

Reageer