.

Beantwoord

Mijn simkaart past niet in mijn nieuwe toestel. Wat nu?

  • 3 July 2017
  • 2 reacties
  • 759 Bekeken

'Hallo, ik heb net een Samsung J3 besteld en ontvangen, en nou past mijn simkaartje er niet in...Ik weet niet wat hier nou in moet Micro of Nano? Wat nu te doen?'.
icon

Beste antwoord door PaulH 3 July 2017, 17:01

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hallo, er moet een micro sim kaart in jouw telefoon. Als je een redelijk nieuwe klant bent is de kans groot dat je een 3-in-1 simkaart hebt. Hierbij is het mogelijk om formaten uit te drukken. Welke soort simkaart heb je nu? normaal(grootst) micro(redelijk klein) of nano (kleinst). Als je al een micro hebt dan kan je hem erin doen. Echter zeg je dat hij niet past. Als hij te groot is kan je waarschijnlijk de micro uitdrukken wat fijn is. Als je nu nano hebt dan moet je echter anders oplossen. ofwel een soorrt nano to micro sim tool of een nieuwe simkaart bestellen voor 5 euro.

Groet Paul.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi MJ Nol,

Wat vervelend dat je je nieuwe toestel niet gelijk kan gebruiken. Zoals PaulH zei, kan je op je Mijn Simyo een vervangende simkaart bestellen. Ik zie verder dat je al door iemand anders van onze klantenservice bent geholpen. Heb je verder nog vragen voor ons?

@PaulH bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Caspar

Reageer