Skip to main content
Goedenavond



Simyo sim card pas niet op de nieuwe gsm wat te doen .



gr Dirk
Uit je vraag maak ik op dat geen 3in1 kaart hebt. Een nieuwe / vervangende simkaart bestel je via je Mijn Simyo, instellingen, simkaart en dan kiezen voor vervangende simkaart bestellen.



Kosten zijn 5 euro en worden verrekend met je beltegoed (prepaid) of gefactureerd als je een abonnement hebt.
Dank je



Wat denk je van de kaart op maat knippen hou je ook je gegevens vast die op de oude kaart staan. Gr dirk
Beste koekoek.



Dat kan wel maar mijn ervaring is dat een oude simkaart problemen kan geven bij een telefoon met een nieuw besturingssysteem. Het kan daarbij dus sowieso verschil maken om wat voor telefoon het gaat.

Een basic toestel of een smartphone.



Dit is mijn visie.



Suuk 6.

Friesian
De huidige Sim zit in een huawai y300 echter deze maat is te groot voor een H8lite .



Gr Dirk
Persoonlijk heeft mijn voorkeur om de contacten op de telefoon op te slaan op bijvoorbeeld mijn Gmail account. (Je oude telefoon)

Daarmee raak je de contacten nooit kwijt omdat wanneer je een nieuwe telefoon activeert met dat zelfde account je contacten op die telefoon verschijnen.

Stel het knippen gaat fout heb je i.i.g. een back-up.

En kun je nog altijd een 3-in-1 sim aanschaffen zoals mijn forumgenoot Raytje al aangaf.
Hoi Koekoek,



Welkom op het Simyo Forum.



Goed om te zien dat je al zo goed geholpen bent door Raytje en Friesian 🙂



In het systeem vind ik terug dat jij inderdaad nog geen 3-in-1 simkaart hebt. Om deze reden is het helaas niet mogelijk om het juiste formaat eruit te drukken waardoor deze in je nieuwe telefoon past.



Je komt zelf al met de optie om je simkaart te knippen. Zoals Friesian aangeeft, is dit niet perse de beste oplossing. Voor tijdelijk kan dit prima werken maar op de lange termijn zien we toch vaak dat de simkaart voor problemen zorgt. Dit wil ik je natuurlijk graag besparen. Daarom raden wij aan om een vervangende simkaart te bestellen via Mijn Simyo.



Nu zie ik dat jouw huidige simkaart al ruim 6 jaar oud is. Wat zou je ervan vinden als ik kosteloos een 3-in-1 simkaart opstuur. Simpelweg omdat we blij met jou zijn als klant en omdat je al zo lang bij ons bent 🙂 Is dat een goede deal?



@Raytje en Friesian, heel erg bedankt voor jullie hulp, tips en antwoorden :D



Groetjes,

Angela
Hallo Angela



Dank voor de reactie en service stuur maar een nieuwe Micro Sim op.



Gr Dirk
Hoi Dirk,



Geen probleem 🙂 Dat is een kleine moeite. Ik heb de simkaart opgestuurd. Binnen 3 werkdagen zal je hem ontvangen. Via Mijn Simyo > Instellingen > Simkaart kun je hem activeren. Houd je mij op de hoogte?



Groetjes,

Angela
Hallo. Agela

Nieuwe simkaart ontvangen , hou ik mijn oude neltegoed

Gaat dit automatisch naar de nieuwe mict sim over.



Gr Dirk
Hoi Koekoek,



Wat goed dat je nieuwe simkaart is bezorgd.



Je beltegoed wordt overgezet op de simkaart zodra je deze activeert.



Gaat dit lukken?



Groetjes,

Sean
Alles werkt nu bedankt

Gr Dirk
Hoi Koekoek,



Dat is mooi! Graag gedaan :D



Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?



Groetjes,

Sean

Reageer