.

Beantwoord

Mijn simkaart nog steeds geblokkeerd, ik heb de juiste PUK code nodig

  • 7 November 2013
  • 1 reactie
  • 466 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Hallo,
Mijn simkaart is al vijf dagen geblokkeerd en via de mail heb ik -ondanks jullie belofte uiterlijk binnen drie werkdagen te reageren- nog steeds geen reactie gehad. Ik heb ook al gebeld maar daarbij kreeg ik advies die me niet verder hielp en kost me dus alleen maar geld.
De pukcode wordt geaccepteerd maar als ik de nieuwe code moet herhalen geeft ie aan dat die niet klopt. Ik kom dus niet verder en zit al vijf dagen zonder verbinding, héééél vervelend!!! Graag zsm een reactie!!
icon

Beste antwoord door Ernst 8 November 2013, 12:46

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Hoi 06AH, welkom op het Simyo forum.

In je gegevens zie ik inderdaad dat er telefonisch contact is geweest over uw PUK code.
Ook zie ik dat er vandaag weer contact is geweest en lees ik dat dit uiteindelijk heeft geholpen, klopt dat?

Kun je me een privébericht sturen met daarin het telefoonnummer waarmee je naar ons gebeld hebt? Ik neem tenminste aan dat je naar 0900-8090 hebt gebeld? Ik zal dan verifiëren dat die gesprekken er zijn geweest naar 0900-8090 en voor elk gesprek €0,35 crediteren. Als bestaande klant hoor je gewoon gratis de klantenservice te kunnen bellen.

Ik heb je e-mail ook getraceerd, en wat ik zie is dat je op dinsdag en woensdag in hetzelfde ticket opnieuw een reactie hebt geplaatst. Helaas heeft ons mailteam je ticket daardoor niet als 'oude' ticket beoordeelt, maar als 'nieuwe'... Inmiddels is hij gesloten, omdat je telefonisch contact hebt gehad.

Reageer