Skip to main content
Ik heb afgelopen week een nieuwe simkaart besteld, omdat de oude het niet meer zo goed contact maakte met mijn telefoon.

Ik kreeg continue de melding simkaart verwijderd, nu ik een nieuwe heb besteld krijg ik die melding bijna niet hij geeft wel aan dat er een simkaart inzit maar hij leest hem verder niet.

licht dit nu aan de simkaart?

Andere simkaarten zoals bijv. die van familie leden leest hij wel.



groet,



Robbin.
Hoi Robbin,



Welkom op het Simyo Forum.



Ai, dat is lastig! Je wilt natuurlijk gewoon gebruik kunnen maken van jouw telefoon!



Je geeft aan dat andere simkaarten netjes werken in jouw telefoon. Dit is goed nieuws, want dan is er niets mis met jouw Samsung 🙂 Heb je jouw nieuwe simkaart al eens getest in een andere telefoon? Doet deze het dan wel of lijkt hij dan ook geen contact te maken?



Ik hoor het graag van je zodat we actie kunnen ondernemen en dit probleem kunnen oplossen!



Groetjes,

Angela
Probleem is al opgelost, in middels een nieuwe telefoon aangeschaft.
Hoi Robbin,



Goed om te zien dat het probleem verholpen is! En ook nog eens door een nieuwe telefoon te kopen 🙂 Bij deze wens ik je veel plezier met jouw telefoon.



Mocht je nog vragen hebben, laat je het dan weten?



Groetjes,

Angela

Reageer