Skip to main content
Hallo,



Ik heb inmiddels de nieuwe simkaart een paar dagen in huis, en deze is al geactiveerd. 

Ik stopte de nieuwe simkaart in mijn telefoon (galaxy s4) en zette hem aan. Ik kreeg meteen de melding dat de simkaart ontbrak, terwijl deze er wel in zat. 

Ik heb hem verschillende keren opnieuw opgestart, proberen lichtjes schoon te maken, uitgezet, 10 minuten gewacht en weer starten, maar niets hielp.



Vervolgens heb ik mijn simyo kaart in de telefoons van een vriend en mn moeder gestopt, en die pakte ze wel. Vervolgens heb ik ook hun kaarten in mijn telefoon gestopt, en ook die deden het dus bij mij. 



Ik weet inmiddels geen raad meer om verder te komen. Het enige wat ik op kan merken is dat mijn oude simkaart van de HI iets dikker was dan de Simyo simkaart. Het betreft allebei een micro-sd kaart, dus ze zouden allebei moeten werken lijkt me.



Ik hoop dat jullie me zsm verder kunnen helpen, ik ben dus nu niet bereikbaar, en heb hem wel nodig voor school ed.







Mvg Luuk P
Het betreft allebei een micro-sd kaart, dus ze zouden allebei moeten werken lijkt me.



Mvg Luuk P



Hoi LuukP.



Dat lijkt mij ook, maar dan voor een geheel andere functie dan jij bedoelt, lijkt mij als paerdjuh.:D 

Is niet echt een perfecte oplossing maar met een stickertje op de achterzijde van de simkaart maak je hem iets dikker.

Misschien dat anderen (moderator, forumleden) een betere oplossing hebben.



Groet,

Friesian
Hoi LuukP, welkom op ons forum :)



Ik heb jouw topic even in het subforum Simkaart gezet, dan blijft het forum lekker overzichtelijk.



Het idee van Friesian zou je kunnen helpen, al is het plakken van dingen op je simkaart wel geheel op je eigen risico.

Wat je ook na zou kunnen gaan is of er misschien een simlock op je telefoon zit.

Hi en wij zitten dan wel beiden op het KPN netwerk, maar dan nog kan een simlock effect hebben. Wij hebben namelijk geen Hi simkaarten.



Kun je dit checken en laten weten of dat het is?

Reageer