kan door de vergrendeling niet bellen. moet eerst pincode invoeren. Heb na 2x goede code intoetsen nog 1 poging over.
Durf de laatste keer niet meer te doen.
Bladzijde 1 / 1
Hoi jackvd,
Welkom op het Simyo forum! :D
Heel vervelend dat je simkaart is vergrendeld, en dat je pincode al 2 keer onjuist is ingevoerd! Ik kan me voorstellen dat je niet voor de 3e keer je pincode durft in te voeren.
Je kunt je pincode 3 keer onjuist invoeren. Daarna wordt er gevraagd om je pukcode. Deze pukcode kun je 10 keer onjuist invoeren. Daarna wordt je simkaart definitief geblokkeerd. Het is dus niet erg als je je pincode 3 keer onjuist invoert. Ik zou er alleen op letten dat je de pukcode niet te vaak onjuist invoert.
Je kunt je pin- en pukcode terugvinden op Mijn Simyo, onder het tabblad Instellingen > Simkaart. Ik raad je aan om deze codes te gebruiken om je simkaart te ontgrendelen.
Mocht het niet lukken met deze codes, wil je dit dan laten weten?
Groetjes,
Samantha
Welkom op het Simyo forum! :D
Heel vervelend dat je simkaart is vergrendeld, en dat je pincode al 2 keer onjuist is ingevoerd! Ik kan me voorstellen dat je niet voor de 3e keer je pincode durft in te voeren.
Je kunt je pincode 3 keer onjuist invoeren. Daarna wordt er gevraagd om je pukcode. Deze pukcode kun je 10 keer onjuist invoeren. Daarna wordt je simkaart definitief geblokkeerd. Het is dus niet erg als je je pincode 3 keer onjuist invoert. Ik zou er alleen op letten dat je de pukcode niet te vaak onjuist invoert.
Je kunt je pin- en pukcode terugvinden op Mijn Simyo, onder het tabblad Instellingen > Simkaart. Ik raad je aan om deze codes te gebruiken om je simkaart te ontgrendelen.
Mocht het niet lukken met deze codes, wil je dit dan laten weten?
Groetjes,
Samantha
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.