Wordt aangegeven dat Sim is vergrendeld. Hoe kan dat, heb niets bijzonders gedaan en kan daardoor niet meer smssen.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Igreshof,
Welkom op het Simyo forum.
Misschien is een aantal keren de foute pincode ingevoerd. Op 'Mijn Simyo' kan je de pukcode vinden, met behulp van deze code kan je een NIEUWE pincode invoeren, dus vooral niet een al gebruikte code, hierna zou je simkaart weer ontgrendeld moeten zijn.
Het invoeren van de pukcode met nieuwe pincode doe je op deze manier **05*PUK*nieuwePIN*nieuwePIN#
Welkom op het Simyo forum.
Misschien is een aantal keren de foute pincode ingevoerd. Op 'Mijn Simyo' kan je de pukcode vinden, met behulp van deze code kan je een NIEUWE pincode invoeren, dus vooral niet een al gebruikte code, hierna zou je simkaart weer ontgrendeld moeten zijn.
Het invoeren van de pukcode met nieuwe pincode doe je op deze manier **05*PUK*nieuwePIN*nieuwePIN#
Hoi Igreshof,
Ook namens mij welkom op het forum!
Wat vervelend dat je simkaart is vergrendeld. Heeft het advies van Franswon het probleem opgelost?
Je pukcode kun je terugvinden op Mijn Simyo > Instellingen > Simkaart.
Als je simkaart nog steeds is vergrendeld, zou ik graag willen weten welke melding je telefoon precies geeft.
Groetjes,
Sean
@Franswon bedankt voor je antwoord!
Ook namens mij welkom op het forum!
Wat vervelend dat je simkaart is vergrendeld. Heeft het advies van Franswon het probleem opgelost?
Je pukcode kun je terugvinden op Mijn Simyo > Instellingen > Simkaart.
Als je simkaart nog steeds is vergrendeld, zou ik graag willen weten welke melding je telefoon precies geeft.
Groetjes,
Sean
@Franswon bedankt voor je antwoord!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.