.

Beantwoord

Mijn simkaart is vergrendeld en accepteert de pukcode niet, hoe kan dit?

  • 19 January 2016
  • 6 reacties
  • 766 Bekeken

simkaart is vergrendeld en accepteert de pukcode van simyo niet terwijl ik de juiste code intype
icon

Beste antwoord door Angelica 20 January 2016, 13:48

Bekijk originele reactie

6 reacties

Heb je 3x een foute pin ingetoetst dan? Je juiste codes staan ook op je Mijn Simyo.
Nee
letterlijk de code overgetypt
Het gebeurt soms dat een sim problemen geeft in een Samsung, zou een oud-collega met een Japanse naam:) zeggen. Welke telefoon heb je?
huawei
ik krijg een scherm met simkaart vergrendeld met twee invoer velden waarvan een: voer pukcode in.
met op de achtergrond het numeriek toestenbord
kan echter niets invoeren
Reputatie 2
Badge +5
Hai Nico Leenders,

Wat vervelend dat je simkaart geblokkeerd is :(

Als je je vier-cijferige pincode drie keer fout invoert, vraagt je toestel inderdaad om een PUKcode. Deze is terug te zien via Mijn Simyo > Instellingen > Simkaart. Hier staat de acht-cijferige PUKcode. Als je de PUKcode tien keer fout invoert, wordt de simkaart geblokkeerd en heb je een nieuwe nodig.

In het systeem zie ik terug dat je ook al telefonisch contact hebt gehad met mijn collega. Ook heb je al een vervangende simkaart aangevraagd. Als je deze activeert, ontvang je een nieuwe
Pin/PUKcode via de mail. Dit verandert ook op Mijn Simyo.

Als je nog vragen hebt, laat je het ons dan weten?

@Friesian, bedankt voor je hulp :)

Groetjes, Angelica

Reageer