Beste lezer mijn simkaart is beschadigd ik heb zojuist een nieuwe besteld maar zie dat ik hiervoor €5.00 moet betalen
Kunt u mij tegen moet komen als vaste klant
Mvg Anita
Bladzijde 1 / 1
Ha ief! / Anita,
Welkom op het Simyo forum! :)
Dat is balen zeg dat je simkaart stuk is, daar kan je niet zoveel mee. Goed ook dat je al had gezien dat je via Mijn Simyo > Simkaart een nieuwe simkaart hebt kunnen bestellen. Zo te zien ben je al een hele tijd klant dus deze ga ik voor je vergoeden. Wel zo fijn toch? :)
Als je nog andere vragen hebt dan weet je ons te vinden!
Fijne dag nog.
Groetjes,
Thomas
Welkom op het Simyo forum! :)
Dat is balen zeg dat je simkaart stuk is, daar kan je niet zoveel mee. Goed ook dat je al had gezien dat je via Mijn Simyo > Simkaart een nieuwe simkaart hebt kunnen bestellen. Zo te zien ben je al een hele tijd klant dus deze ga ik voor je vergoeden. Wel zo fijn toch? :)
Als je nog andere vragen hebt dan weet je ons te vinden!
Fijne dag nog.
Groetjes,
Thomas
Hallo Thomas
Bedankt dit noem ik nog eens service
Mvg
Anita
Bedankt dit noem ik nog eens service
Mvg
Anita
Hoi Anita,
Namens Thomas: graag gedaan!
Fijn weekend nog! :D
Groetjes,
Sarah
Namens Thomas: graag gedaan!
Fijn weekend nog! :D
Groetjes,
Sarah
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.