.

Vraag

Mijn simkaart is nog niet aangekomen, wat nu?

  • 16 May 2023
  • 3 reacties
  • 35 Bekeken

Hallo beste Simyo, ik heb op 12 mei een abbonement bestelt. De simkaart is nog steeds niet binnengekomen terwijl deze binnen 2 werkdagen zou arriveren. Ik heb voor een nieuw nummer gekozen dus dat is ook niet heb probleem.


3 reacties

Beste mensen, de simkaart is zojuist toch nog aangekomen. Ik kan deze post niet verwijderen maar aanschouw het alsof dit nooit is gepost

Reputatie 7

Je kunt sowieso geen topics verwijderen. Wel kun je binnen een uur een topic bewerken.

Als je op vrijdag 12 mei een simkaart hebt besteld, wordt dit, als dit tijdig is gebeurd, dezelfde dag nog opgepakt. Als het dezelfde dag nog is opgepakt is het de vraag of deze met de postbode is meegegaan voor een zaterdagbezoring. En aangezien PostNL al weer een tijdje op maandag sowieso geen post meer bezorgd, behalve rouwpost, is de kaart dus op tijd binnen de termijn die hier voor staat bezorgd.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @JackVero,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen. De uitleg van @RicoK klopt helemaal, bedankt hiervoor! 😊

Fijn om te horen dat je de simkaart hebt ontvangen. Ik wens je een prettige dag verder.

Groetjes,
Roeqajja

Reageer