Heb vandaag nieuwe simkaart gekregen maarkrijg geen service telefoon zegt kaart is niet geprovisioneerd
Bladzijde 1 / 1
Heb je de simkaart al geactiveerd via mijn Simyo?
Zal wel, maar ik vraag het toch.
Heb je na het activeren je telefoon al eens helemaal uit en weer aangezet?
Zal wel, maar ik vraag het toch.
Heb je na het activeren je telefoon al eens helemaal uit en weer aangezet?
Hoi Hans100,
Welkom op het Simyo Forum! Ik heb je bericht verplaatst naar het 'Simkaart' subforum, zo kan iedereen de informatie makkelijk terugvinden.
Koorelle heeft de oplossing al gevonden, even het toestel helemaal uit zetten en weer starten. Het toestel meldt zich dan aan op het netwerk, oftewel het toestel biedt zich aan op het netwerk. Het aanbieden/beschikbaar stellen betekent ruwweg 'provisioning'(provide). Kijk ook eens naar de andere berichten op ons forum over dit onderwerp.
Er was gisteren ook een kleine vertraging op het netwerk, hierdoor kan het zijn dat het 'aanbieden' iets langer heeft geduurd.
Werkt het weer allemaal?
Welkom op het Simyo Forum! Ik heb je bericht verplaatst naar het 'Simkaart' subforum, zo kan iedereen de informatie makkelijk terugvinden.
Koorelle heeft de oplossing al gevonden, even het toestel helemaal uit zetten en weer starten. Het toestel meldt zich dan aan op het netwerk, oftewel het toestel biedt zich aan op het netwerk. Het aanbieden/beschikbaar stellen betekent ruwweg 'provisioning'(provide). Kijk ook eens naar de andere berichten op ons forum over dit onderwerp.
Er was gisteren ook een kleine vertraging op het netwerk, hierdoor kan het zijn dat het 'aanbieden' iets langer heeft geduurd.
Werkt het weer allemaal?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.