Skip to main content
ik ben mijn simyo simcard kwijt, en heb een nieuwe besteld bij simyo, maar nummerbehoud werkt niet
Hoi,



Je haalt 2 dingen door elkaar. Op het moment dat je een nieuwe simkaart besteld zal deze gewoon gekoppeld worden aan je huidige nummer. Het is een vervanger van de verloren kaart.



Nummerbehoud vraag je enkele aan als je bijvoorbeeld een nieuwe aansluiting hebt en bent overgekomen van een andere provider.



Het enige wat je hoeft te doen is wachten tot je hem thuis hebt, activeren op je MijnSimyo en in je toestel stoppen. Je nieuwe codes verschijn na activatie op je MijnSimyo en zullen worden gemaild.
Ja idd, stom dat ik dat over het hoofd heb gezien.

Bedankt
Hoe vraag ik trouwens een nieuwe sim aan, ik kan dat nergens meer vinden in mijn simyo
Volg deze link maar.. :)



https://mijn.simyo.nl/simkaart-aanvragen
Hoi scania,



Welkom op 't Simyo Forum!



Wat vervelend dat je jouw simkaart kwijt bent! Ik zie dat Raytje inmiddels je vraag heeft beantwoord.



Als je simkaart kwijt is, kun je een vervangende simkaart aanvragen via Mijn Simyo en hoef je hier niet apart nummerbehoud voor aan te vragen. Het nummer wordt dan automatisch overgezet naar de nieuwe simkaart. Nummerbehoud vraag je enkel aan als je van een provider overstapt naar een andere provider. Dat is nu niet het geval.



Een nieuwe simkaart kun je aanvragen via de link die Raytje heeft meegestuurd. Enorm bedankt daarvoor, Raytje! Je kunt ook vinden via Mijn Simyo > Instellingen > Simkaart > Vervangende simkaart aanvragen.



Heb je per ongeluk een hele nieuwe aansluiting besteld via Mijn Simyo? Je kunt deze bestelling dan binnen 14 dagen annuleren via www.simyo.nl/annuleren.



Laat je weten of het is gelukt en als je nog vragen hebt?



Groetjes,

Ilias

Reageer