Skip to main content
Beste Simyo,



Onlangs heb ik een nieuwe telefoon gekocht. Mijn simkaart is geknipt bij de telefoonzaak omdat ik nog een oude, grote simkaart had. Na een aantal dagen is de simkaart niet meer te herkennen door mijn telefoon, ook tevergeefs geprobeerd met andere telefoons.



Nu wil ik dus een nieuwe simkaart maar de contacten van de oude sim wil ik ook nog graag terug. Is daar een manier voor? Oja, ik zit ook in Spanje de komende tijd. Kunnen jullie hem hier heen opsturen?



Ik hoor graag van jullie!
Een nieuwe sim stuurt simyo niet naar het buitenland, ik raad je dan ook aan om een Spaanse sim te bemachtigen.

Omdat je niet aangeeft welke telefoon je hebt raad ik je aan de copy my data app.

Ff Googlen en je hebt de beschrijving van hoe te werk gaan.



Een onbruikbaar geworden sim daarvan zijn geen contacten over te zetten.
Wat Friesian zegt is een goeie.



Andere optie is wel de simkaart bestellen op je MijnSimyo > instellingen > simkaart en vragen aan een familielid of degene die de plantjes water geeft of die de simkaart dan wilt doorsturen naar het Spaanse adres.



Dit vind ik trouwens het perfecte voorbeeld waarom ik dus nooit zou adviseren om de simkaart te knippen.
Hoi ollorjohnson,



Oei, wat ontzettend vervelend dat je simkaart niet meer werkt nadat hij geknipt is! Om dit in de toekomst te voorkomen, is het altijd beter een nieuwe simkaart te bestellen. Je ontvangt van ons een 3-in-1 simkaart, dus je kunt de gewenste maat hieruit drukken. Ik zie dat je dit inmiddels ook hebt gedaan. Zoals Friesian en Ray al aangeven, versturen wij geen simkaarten naar het buitenland. Deze simkaart komt aan op het adres dat bij ons bekend is, iemand anders kan hem opsturen naar je adres in Spanje.



Als je je contacten niet op je telefoon had opgeslagen, ben ik bang dat deze niet meer terug te halen zijn. We hebben namelijk geen inzicht in de gegevens die jij op je simkaart hebt opgeslagen, zoals je contacten. Daarom kun je deze helaas ook niet meer terughalen via bijvoorbeeld Mijn Simyo.



Als je hier nog vragen over hebt, laat je dit dan weten?



Groetjes,

Samantha



@Friesian & Ray, Heel erg bedankt voor jullie hulp! 🙂
Een kleine opmerking naar de TS,kijk even bij WhatsApp naar je chats, daarmee zul je waarschijnlijk een (groot) deel kunnen herleiden.
Hoi Friesian,



Goeie tip! Bij WhatsApp kan je waarschijnlijk je oude chats terugzien en dan kan je daaruit afleiden wie wie is.



@ollorjohnson, heb je dit al geprobeerd?



Groetjes,

Caspar

Reageer