Hallo de simkaart is geblokkeerd kan deze gedeblokkeerd worden?
Bedankt voor de link maar de info pagina Katana
echter als ik inlog op mijnsimyo dan staat er bij status ‘geblokkeer’ en ik zie nergens een knop of verwijzing naar deblokkeren?? Moet ik telefonisch contact opnemen met de klantenservice? Er staat ook gewoon tegoed op de simkaart
Bedankt voor de link maar de info pagina Katana
echter als ik inlog op mijnsimyo dan staat er bij status ‘geblokkeer’ en ik zie nergens een knop of verwijzing naar deblokkeren?? Moet ik telefonisch contact opnemen met de klantenservice? Er staat ook gewoon tegoed op de simkaart
Dan kun je inderdaad het best contact opnemen met de klantenservice.
De klantenservice is dicht vanwege het weekend en kerst.
Weet je de reden van de blokkade?
Nee helaas niet? Ook geen bericht gekregen per mail of anders
Nee helaas niet? Ook geen bericht gekregen per mail of anders
Heb je prepaid of sim only?
Het is een prepaid
Het is een prepaid
Het zou kunnen dat je een negatief saldo hebt. Vertraging in verwerken van gegevens en dat opwaardering van het beltegoed helpt.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt! Ik heb meteen je aansluiting er even bij gepakt en ik zie dat je simkaart was geblokkeerd vanwege een technische error. Zojuist heb ik de simkaart gedeblokkeerd, je hoeft alleen je telefoon opnieuw op te starten en dan is je simkaart weer actief.
Heel erg bedankt voor jullie bijdrage!
Groetjes,
Roeqajja
Bedankt voor alle hulp allemaal!
inmiddels is de kaart gedeblokkeerd.
fijne feestdagen nog
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.