Skip to main content

.

Hallo de simkaart is geblokkeerd kan deze gedeblokkeerd worden?

@Ibrahim2023 Zie de info op deze pagina


Bedankt voor de link maar de info pagina Katana

echter als ik inlog op mijnsimyo dan staat er bij status ‘geblokkeer’ en ik zie nergens een knop of verwijzing naar deblokkeren?? Moet ik telefonisch contact opnemen met de klantenservice? Er staat ook gewoon tegoed op de simkaart


Bedankt voor de link maar de info pagina Katana

echter als ik inlog op mijnsimyo dan staat er bij status ‘geblokkeer’ en ik zie nergens een knop of verwijzing naar deblokkeren?? Moet ik telefonisch contact opnemen met de klantenservice? Er staat ook gewoon tegoed op de simkaart

Dan kun je inderdaad het best contact opnemen met de klantenservice.


De klantenservice is dicht vanwege het weekend en kerst. 

Weet je de reden van de blokkade? 

 


Nee helaas niet? Ook geen bericht gekregen per mail of anders


Nee helaas niet? Ook geen bericht gekregen per mail of anders

@Ibrahim2023 

Heb je prepaid of sim only? 


Het is een prepaid


Het is een prepaid

Het zou kunnen dat je een negatief saldo hebt. Vertraging in verwerken van gegevens en dat opwaardering van het beltegoed helpt. 


Hoi @Ibrahim2023,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt! Ik heb meteen je aansluiting er even bij gepakt en ik zie dat je simkaart was geblokkeerd vanwege een technische error. Zojuist heb ik de simkaart gedeblokkeerd, je hoeft alleen je telefoon opnieuw op te starten en dan is je simkaart weer actief.

Heel erg bedankt voor jullie bijdrage! @Katana, @Ray, @Friesian 😊

Groetjes,
Roeqajja


Bedankt voor alle hulp allemaal!
inmiddels is de kaart gedeblokkeerd.

fijne feestdagen nog


Reageer