Volgens mij is mijn simkaart geblokkeerd: pukcode invoeren en nieuw wachtwoord aanmaken lukt niet. Heb nog twee pogingen te gaan en kan niks meer met mijn telefoon. Wat moet ik doen??
Groetjes Marije F.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Marije F.,
Welkom op het Simyo Forum!
Oh, jee! Wat is er mis gegaan, Marije? 😞 Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat er geen blokkade vanuit onze kant is. Heb je een aantal keer per ongeluk je pincode onjuist ingevoerd? Kan gebeuren! Dan moet de juiste pukcode een oplossing bieden. Je vindt je pukcode door in te loggen op Mijn Simyo en dan te gaan naar Instellingen > Simkaart.
Lukt het niet met de pukcode? Dat kan aan het toestel liggen, als je een Samsung hebt. Dan raad ik je aan om je simkaart in een andere telefoon te plaatsen en daar de pukcode in te toetsen. Zodra je kaartje ontgrendeld is, kun je 'm weer in je eigen telefoon stoppen.
Laat je me weten of je er zo uit komt?
Groetjes,
Jihane
Welkom op het Simyo Forum!
Oh, jee! Wat is er mis gegaan, Marije? 😞 Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat er geen blokkade vanuit onze kant is. Heb je een aantal keer per ongeluk je pincode onjuist ingevoerd? Kan gebeuren! Dan moet de juiste pukcode een oplossing bieden. Je vindt je pukcode door in te loggen op Mijn Simyo en dan te gaan naar Instellingen > Simkaart.
Lukt het niet met de pukcode? Dat kan aan het toestel liggen, als je een Samsung hebt. Dan raad ik je aan om je simkaart in een andere telefoon te plaatsen en daar de pukcode in te toetsen. Zodra je kaartje ontgrendeld is, kun je 'm weer in je eigen telefoon stoppen.
Laat je me weten of je er zo uit komt?
Groetjes,
Jihane
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.