hallo mijn telefoon is uitgeschakeld
doordat ik drie keer verkeerde pincode heb ingevoerd
kaart is geblokkerd met puk
waarom geblokkeerd met puk
ik had toch gewoon mijn pukcode kunnen gebruiken
ik ben mijn telefoon dringend nodig
met vriendelijke groet mevr p.katuin
Bladzijde 1 / 1
mijn.telnr is 06xxxxxxxx
https://forum.simyo.nl/simkaart-86/simkaart-uitgeschakeld-33198
Beste piekie60.
2 topics is echt niet nodig hoor. Wees voorzichtig, plaats op een openbaar forum niet vertrouwelijke info, voorkom misbruik.
Hulp wordt geboden, het topic wordt gelezen...!
Op mijn simyo, instellingen, simkaart vindt U de pin...puk code en het simkaartnummer
Hebt U de pin gewijzigd vindt je die niet meer op mijn simyo, maar dat doet er nu niet toe.
Controleer of de pukcode overeen komt - met het simkaart nummer op mijn simyo en de simkaart.
Het is van belang dat de juiste pukcode op de juiste manier gebruikt wordt.
Beste piekie60.
2 topics is echt niet nodig hoor. Wees voorzichtig, plaats op een openbaar forum niet vertrouwelijke info, voorkom misbruik.
Hulp wordt geboden, het topic wordt gelezen...!
Op mijn simyo, instellingen, simkaart vindt U de pin...puk code en het simkaartnummer
Hebt U de pin gewijzigd vindt je die niet meer op mijn simyo, maar dat doet er nu niet toe.
Controleer of de pukcode overeen komt - met het simkaart nummer op mijn simyo en de simkaart.
Het is van belang dat de juiste pukcode op de juiste manier gebruikt wordt.
Hoi Piekie60,
Welkom op het Simyo forum!
Jouw tweede reactie heb ik even aangepast, omdat dit een openbaar forum is. Medewerkers van Simyo kunnen jouw telefoonnummer, indien nodig, altijd opzoeken.
Het is natuurlijk heel vervelend dat je geen gebruik kunt maken van je telefoon, maar ik wil je wel vragen om je vraag voortaan één keer te stellen. Zo blijft het forum overzichtelijk.
Ik zie dat je inmiddels ook contact hebt gehad met mijn collega van de telefonische klantenservice en dat er een nieuwe simkaart onderweg is. Deze zal binnen drie dagen worden bezorgd.
Nadat je deze kaart hebt geactiveerd, ontvang je van ons een e-mail met de bijbehorende codes.
Heb je hier verder nog vragen over?
Groetjes,
Sean
Welkom op het Simyo forum!
Jouw tweede reactie heb ik even aangepast, omdat dit een openbaar forum is. Medewerkers van Simyo kunnen jouw telefoonnummer, indien nodig, altijd opzoeken.
Het is natuurlijk heel vervelend dat je geen gebruik kunt maken van je telefoon, maar ik wil je wel vragen om je vraag voortaan één keer te stellen. Zo blijft het forum overzichtelijk.
Ik zie dat je inmiddels ook contact hebt gehad met mijn collega van de telefonische klantenservice en dat er een nieuwe simkaart onderweg is. Deze zal binnen drie dagen worden bezorgd.
Nadat je deze kaart hebt geactiveerd, ontvang je van ons een e-mail met de bijbehorende codes.
Heb je hier verder nog vragen over?
Groetjes,
Sean
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.