Skip to main content
hallo mijn telefoon is uitgeschakeld

doordat ik drie keer verkeerde pincode heb ingevoerd

kaart is geblokkerd met puk

waarom geblokkeerd met puk

ik had toch gewoon mijn pukcode kunnen gebruiken

ik ben mijn telefoon dringend nodig

met vriendelijke groet mevr p.katuin
mijn.telnr is 06xxxxxxxx
https://forum.simyo.nl/simkaart-86/simkaart-uitgeschakeld-33198

Beste piekie60.



2 topics is echt niet nodig hoor. Wees voorzichtig, plaats op een openbaar forum niet vertrouwelijke info, voorkom misbruik.

Hulp wordt geboden, het topic wordt gelezen...!



Op mijn simyo, instellingen, simkaart vindt U de pin...puk code en het simkaartnummer

Hebt U de pin gewijzigd vindt je die niet meer op mijn simyo, maar dat doet er nu niet toe.



Controleer of de pukcode overeen komt - met het simkaart nummer op mijn simyo en de simkaart.

Het is van belang dat de juiste pukcode op de juiste manier gebruikt wordt.
Hoi Piekie60,



Welkom op het Simyo forum!



Jouw tweede reactie heb ik even aangepast, omdat dit een openbaar forum is. Medewerkers van Simyo kunnen jouw telefoonnummer, indien nodig, altijd opzoeken.



Het is natuurlijk heel vervelend dat je geen gebruik kunt maken van je telefoon, maar ik wil je wel vragen om je vraag voortaan één keer te stellen. Zo blijft het forum overzichtelijk.



Ik zie dat je inmiddels ook contact hebt gehad met mijn collega van de telefonische klantenservice en dat er een nieuwe simkaart onderweg is. Deze zal binnen drie dagen worden bezorgd.



Nadat je deze kaart hebt geactiveerd, ontvang je van ons een e-mail met de bijbehorende codes.



Heb je hier verder nog vragen over?



Groetjes,

Sean

Reageer