.

Beantwoord

Mijn simkaart is geblokkeerd, wat kan ik doen?

  • 6 November 2020
  • 2 reacties
  • 1639 Bekeken

Op MijnSimyo staat bij de SIM kaart status dat hij tijdelijk geblokkeerd is, waardoor kan dit komen en kan hij door mij gedeblokkeerd worden of moeten een van de werknemers bij Simyo dat doen?

Gr. Adriaan

icon

Beste antwoord door Daisy 7 November 2020, 14:09

Bekijk originele reactie

2 reacties

Goedemorgen @Adriaan.24  - Adriaan.

Een medewerker, moderator zal dit topic oppikken en reageren maar lees alvast deze servicepagina door. 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi  Adriaan,

 

Welkom op het Simyo forum!

 

Goed dat je contact opneemt. Ik zie inderdaad dat de simkaart geblokkeerd is, dit komt omdat er geen beltegoed op de aansluiting staat. Als je deze opwaardeert, word de simkaart weer gedeblokkeerd en kun je hier weer gebruik van maken. 

 

Bedankt Friesian voor de snelle reactie!

 

Groetjes,

Daisy

Reageer