Op MijnSimyo staat bij de SIM kaart status dat hij tijdelijk geblokkeerd is, waardoor kan dit komen en kan hij door mij gedeblokkeerd worden of moeten een van de werknemers bij Simyo dat doen?
Gr. Adriaan
Op MijnSimyo staat bij de SIM kaart status dat hij tijdelijk geblokkeerd is, waardoor kan dit komen en kan hij door mij gedeblokkeerd worden of moeten een van de werknemers bij Simyo dat doen?
Gr. Adriaan
Goedemorgen
Een medewerker, moderator zal dit topic oppikken en reageren maar lees alvast deze servicepagina door.
Hoi Adriaan,
Welkom op het Simyo forum!
Goed dat je contact opneemt. Ik zie inderdaad dat de simkaart geblokkeerd is, dit komt omdat er geen beltegoed op de aansluiting staat. Als je deze opwaardeert, word de simkaart weer gedeblokkeerd en kun je hier weer gebruik van maken.
Bedankt Friesian voor de snelle reactie!
Groetjes,
Daisy
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.