Beste Simyo,
Gisteren (7-10-2019) kreeg ik een e-mail van Simyo dat mijn nummer wordt afgesloten als ik niet snel een sms verstuur of een keer bel. Tegenwoordig doe ik dat nauwelijks meer (ik gebruik meestal Wi-Fi verbinding) dus ik begreep dat wel. Echter, het bleek dat ik geen sms kon versturen of kon bellen.
Ik heb meteen ingelogd op Mijn Simyo om te kijken wat er aan de hand was en hier stond de melding 'simkaart geblokkeerd voor inkomende en uitgaande gesprekken'. Ik weet niet waarom en kan het handmatig niet deblokkeren en heb geen idee hoe ik er van af kom.
Zouden jullie hier naar willen kijken?
Mvg,
Jari
Bladzijde 1 / 1
Hoi Jari,
Ik heb even gekeken en zo te zien stond er bij ons iets verkeerd. Excuses!
Zou je je toestel over vijf minuten uit en aan kunnen zetten? Dan zou alles weer moeten werken
Laat je me weten of het gelukt is?
Groetjes,
Bas
Ik heb even gekeken en zo te zien stond er bij ons iets verkeerd. Excuses!
Zou je je toestel over vijf minuten uit en aan kunnen zetten? Dan zou alles weer moeten werken
Laat je me weten of het gelukt is?
Groetjes,
Bas
Hij doet het weer! Bedankt voor de snelle reactie en service.
Hoi Jari,
Namens Bas, heel graag gedaan 😃 Laat je het weten als je nog een andere vraag hebt?
Groetjes,
Jihane
Namens Bas, heel graag gedaan 😃 Laat je het weten als je nog een andere vraag hebt?
Groetjes,
Jihane
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.