hallo,
mijn simkaart is geblokkeerd.
toestel is per ongeluk uitgezet. daarna gaf ik de pincode in ipv de puckcode zonder goed te kijken..
hoe kan ik dit herstellen?
hartelijke groet,
Astrid Peters
Bladzijde 1 / 1
Hoi astrud,
Welkom op het Simyo forum :)
Oei, dat is niet zo fijn. Je kunt de pincode maximaal 3 keer onjuist invoeren, de pukcode kun je maximaal 10 keer onjuist invoeren. Hoe vaak heb je deze code inmiddels ingevoerd?
Als je deze nog geen 10 keer onjuist hebt ingevoerd, raad ik je aan om de juiste pukcode op te zoeken. Deze kun je vinden op Mijn Simyo, bij Instellingen > Simkaart. Lukt het om je simkaart met deze code te ontgrendelen?
Als je de codes al te vaak onjuist hebt ingevoerd, dan is de simkaart helaas definitief geblokkeerd. Je kunt dan een nieuwe simkaart bestellen op Mijn Simyo, bij Instellingen > Simkaart > Nieuwe simkaart aanvragen. Binnen 3 werkdagen heb je dan een nieuwe simkaart thuis. De kosten hiervan zijn € 5,00. Dit bedrag wordt van je beltegoed afgehaald.
Laat je weten of het is gelukt?
Groetjes,
Samantha
Welkom op het Simyo forum :)
Oei, dat is niet zo fijn. Je kunt de pincode maximaal 3 keer onjuist invoeren, de pukcode kun je maximaal 10 keer onjuist invoeren. Hoe vaak heb je deze code inmiddels ingevoerd?
Als je deze nog geen 10 keer onjuist hebt ingevoerd, raad ik je aan om de juiste pukcode op te zoeken. Deze kun je vinden op Mijn Simyo, bij Instellingen > Simkaart. Lukt het om je simkaart met deze code te ontgrendelen?
Als je de codes al te vaak onjuist hebt ingevoerd, dan is de simkaart helaas definitief geblokkeerd. Je kunt dan een nieuwe simkaart bestellen op Mijn Simyo, bij Instellingen > Simkaart > Nieuwe simkaart aanvragen. Binnen 3 werkdagen heb je dan een nieuwe simkaart thuis. De kosten hiervan zijn € 5,00. Dit bedrag wordt van je beltegoed afgehaald.
Laat je weten of het is gelukt?
Groetjes,
Samantha
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.