Ik had een nieuwe simkaart besteld want ik had een nano nodig voor mijn nieuwe telefoon. Nu ging ik hem activeren kreeg ik de melding dat mijn simkaart was geblokkeerd en dat ik klantenservice moest bereiken. Dus wat heb ik fout gedaan, wat moet ik doen?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Karly,
Welkom op ons forum:D
Ik zie dat je gister de simkaart hebt geactiveerd. Daar is iets fout gegaan in het aan melden op het netwerk. Kon jij niets aan doen;) Ik heb de simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk. Kun jij je toestel eens opnieuw opstarten?
Werkt hij nu?
Welkom op ons forum:D
Ik zie dat je gister de simkaart hebt geactiveerd. Daar is iets fout gegaan in het aan melden op het netwerk. Kon jij niets aan doen;) Ik heb de simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk. Kun jij je toestel eens opnieuw opstarten?
Werkt hij nu?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.