Skip to main content
Gisteren was mijn pincode ook geblokkeerd met met de puk code toen ik mijn nieuwe simkaart in gebruik nam. Met behulp van een medewerker van de klantenservice is de simkaart toen opnieuw geactiveerd en alles werkte prima. Mijn pincode heb ik gewijzigd in 4 cijfers omdat ik de pincode van simyo niet op mijn toestel kan intikken omdat daar ook letters in staan. Het toestel vraagt nu om de pukcode in te tikken ( 8 cijfers) maar die code is hetzelfde als de door simyo opgegeven pincode. Hoe krijg ik mijn tel. weer aan de praat?
Letters in de pincode die je van Simyo hebt gehad? Dat is echt voor het eerst dat ik zoiets verneem. Ik vermoed dat je wat cijfers door elkaar hebt gegooid en zodoende is je Simkaart geblokkeerd. Je juiste pin en puk code vind je op je Mijn Simyo pagina bij instellingen en dan Simkaart, of in de mail die je hebt ontvangen.
Beste Raytje, dank voor je reactie. In mijn simyo staat pincode **** en voor de puk code hetzelfde Er staan echt letters in en er staat nog bij, dat deze nummers er altijd blijven staan ook al verander ik mijn pincode en die puk code kan ik niet veranderen. Ik zie nu net in mijn mailbox dat ik een andere pukcode heb ontvangen en een bevestiging van mijn nieuwe pincode, dat ga ik dus nu proberen. Dank voor de hulp.
Die in je MIjn Simyo is een weergave fout. Hier zal Simyo wat aan moeten doen. Ik ga er vanuit dat de gegevens die jouw gemaild zijn ook correct zijn.
Ja, ik heb net nog gekeken in mijn Simyo en het staat er nog steeds fout in. Maar gelukkig heb ik nu de juiste gegevens ingevoerd en het werkt weer goed. Probleem opgelost! Nogmaals bedankt voor de hulp.
Kleine tip de pincode bestaat uitsluitend uit cijfers..
Bedankt Friesian, het probleem is inmiddels opgelost.
Bedankt Friesian, het probleem is inmiddels opgelost.

Begreep ik al hoor..:) tis maar bedoeld als geheugensteuntje.
Hoi Matisse,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat lastig dat je een onjuiste pin- en PUK-code ziet staan via Mijn Simyo. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Zoals terecht wordt aangegeven door de heren Raytje & Friesian, bestaat de pincode enkel uit 4 cijfers. Gelukkig is het probleem ondertussen opgelost en heb je een mail gekregen met jouw nieuwe pin- en PUK-code. Kun je mij laten weten of het ondertussen ook juist vermeld staat via Mijn Simyo? Anders gaan we dit natuurlijk uitzoeken en aanpassen voor je. Alvast bedankt.



@Raytje & Friesian, heel erg bedankt voor jullie aanvullingen :)



Groetjes,

Angela
Hallo Angela,

Ik heb net gekeken op "mijn Simyo"en daar staan nog steeds de verkeerde meldingen. Voor zowel pincode als pukcode staat er O2e93e en daar kon ik dus niets mee, maar gelukkig is het probleem inmiddels opgelost. Voor de toekomst is het misschien toch wel handig als ik de juiste gegevens op "mijn simyo" terug kan vinden.

Hartelijke groeten,

Matisse.
Hoi matisse,



Apart dat je nog niet de juiste codes ziet op Mijn Simyo. Wil je hiervan een printscreen maken en deze sturen naar webcare@simyo.nl? Wil je ook duidelijk in je e-mail aangeven dat ik gevraagd heb om een printscreen 😳 Ik kan het dan verder voor je uitzoeken. Geef je ook aan welke internetbrowser en welk apparaat je gebruikt?



Zodra je ons gemaild hebt, dan krijg je een e-mail van ons terug met een (ticket)nummer. Geef je dit ticketnummer aan mij door? 🙂
Hoi matisse,



Bedankt voor je e-mail met de toegevoegde printscreen 🙂 Ook bedankt voor de toegevoegde informatie. Ik begrijp dat je via de e-mail wel de juiste codes hebt ontvangen en de internetbrowser Google Chrome gebruikt.



Ik heb het doorgestuurd naar mijn collega's van IT, zodat zij er naar kunnen kijken. Wanneer ik meer weet, geef ik het aan je door 😳
Hoi matisse,



Ik heb een terugkoppeling gekregen van mijn IT collega's 🙂 Ze hebben er naar gekeken, maar er zijn geen fouten te zien op je aansluiting. Je hoort het dus gewoon goed te kunnen zien op je Mijn Simyo pagina.



Wil je kijken of het volgende helpt? Je kunt de cookies, cachegeheugen en browsergeschiedenis verwijderen. Kijk je ook of je je internetbrowser kan updaten naar de nieuwste versie?
Hoi Naomi,



Bedankt voor je hulp en ik wacht verder wel af, er is tenslotte geen haast bij. Ik weet niet of het nog van belang is, maar ik heb nooit een ticketnummer ontvangen.



Groetjes,, matisse.
Hoi Naomi,



Ik heb alle aanbevelingen die je aan mij gaf inmiddels afgewerkt en de computer weer op nieuw gestart, maar alles blijft zoals het was. Ik stop er nu mee want ik vind het verder niet belangrijk en zonde van jouw en mijn tijd. Misschien gaat het wel vanzelf over. Nogmaals hartelijk dank voor je hulp. Hartelijke groeten, matisse.
Hoi matisse,



Bedankt voor je reactie. Mocht je pukcode over een tijdje nog niet goed zichtbaar zijn, horen we het van je. Voor nu namens Naomi; graag gedaan 🙂.



Groetjes, Tiury

Reageer