Sinds gisteren ben ik voor niemand meer bereikbaar, noch per tel,, berichtje of email. Mijn tel is helemaal dood.
Zelf kan ik ook niet meer bellen. Ik zie dan ook geen 3G netwerk meer.
Wat is hier aan de hand? Mijn telefoon-kaart lijkt wel afgesloten!
Help!
Bladzijde 1 / 1
Hoi Marly,
Welkom op het Simyo Forum.
Wil je weten of je bent afgesloten?
Dit kan je zien via Mijn Simyo. Staat er een rekening op achterstallig?
Heb je je telefoon al en keer aan en uit proberen te zetten?
Kun je misschien handmatig een netwerk zoeken met je telefoon?
Hoor je als je belt iets?
Graag je reactie dan probeer ik je zo goed mogelijk te helpen.
Welkom op het Simyo Forum.
Wil je weten of je bent afgesloten?
Dit kan je zien via Mijn Simyo. Staat er een rekening op achterstallig?
Heb je je telefoon al en keer aan en uit proberen te zetten?
Kun je misschien handmatig een netwerk zoeken met je telefoon?
Hoor je als je belt iets?
Graag je reactie dan probeer ik je zo goed mogelijk te helpen.
Beste Maikel,
Bedankt voor je snelle reactie.
Uiteraard heb ik al uitvoerig vooronderzoek verricht.
Mijn rekeningen zijn keurig betaald.
Telefoon zet ik 1 x per week echt uit, het blijven tocht kleine computers.
De laatste tijd werd de reactiesnelheid van de telefoon wel erg traag, dat viel mij wel op.
Er zijn al pogingen gedaan in het menu bij de instellingen, zoals oa het netwerk wijzigen.
Wanneer ik zelf bel, hoor ik dat de aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld! En moet ik contact opnemen met de service provider.
Alleen zijn die helaas alleen op werkdagen bereikbaar!!
Wanneer een ander belt horen zij helemaal niets, alleen de drie foute tonen.......
Dit kan niet waar zijn als je altijd alles netjes betaald, straks ben ik nog mijn mooie mobiele nummer kwijt wat ik al heel mijn leven met me mee draag!
Ik heb ook nooit een bericht ontvangen dat er iets zou gaan gebeuren met mijn kaart o.i.d.
Marly
Bedankt voor je snelle reactie.
Uiteraard heb ik al uitvoerig vooronderzoek verricht.
Mijn rekeningen zijn keurig betaald.
Telefoon zet ik 1 x per week echt uit, het blijven tocht kleine computers.
De laatste tijd werd de reactiesnelheid van de telefoon wel erg traag, dat viel mij wel op.
Er zijn al pogingen gedaan in het menu bij de instellingen, zoals oa het netwerk wijzigen.
Wanneer ik zelf bel, hoor ik dat de aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld! En moet ik contact opnemen met de service provider.
Alleen zijn die helaas alleen op werkdagen bereikbaar!!
Wanneer een ander belt horen zij helemaal niets, alleen de drie foute tonen.......
Dit kan niet waar zijn als je altijd alles netjes betaald, straks ben ik nog mijn mooie mobiele nummer kwijt wat ik al heel mijn leven met me mee draag!
Ik heb ook nooit een bericht ontvangen dat er iets zou gaan gebeuren met mijn kaart o.i.d.
Marly
Hallo Marly,
Graag gedaan.
Misschien helpt dit artikel je?
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-ben-afgesloten-108
Graag gedaan.
Misschien helpt dit artikel je?
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-ben-afgesloten-108
Hoi Marly 50,
Welkom op ons forum, maar wat een vervelende situatie heeft zich hier voor gedaan. :(
Allereerst onze excuses. Dit had natuurlijk niet mogen gebeuren. Ik zie dat ze dit weekend en vandaag al druk bezig zijn geweest om je aansluiting weer actief op het netwerk te krijgen.
Je bent ook in contact met een collega van mij. Hij is op dit moment bezig om het op te lossen.:D
Kun je ons op de hoogte houden?
@maikel.twinnie bedankt voor de hulp.
Welkom op ons forum, maar wat een vervelende situatie heeft zich hier voor gedaan. :(
Allereerst onze excuses. Dit had natuurlijk niet mogen gebeuren. Ik zie dat ze dit weekend en vandaag al druk bezig zijn geweest om je aansluiting weer actief op het netwerk te krijgen.
Je bent ook in contact met een collega van mij. Hij is op dit moment bezig om het op te lossen.:D
Kun je ons op de hoogte houden?
@maikel.twinnie bedankt voor de hulp.
Beste Maikel en Ruud,
na een "heerlijk rustig" en lang weekend werd mijn probleem maandag 4 mei aan het eind van de dag dan toch nog opgelost!
Ik heb via een andere telefoon- contact gehad met de klantenservice van Simyo. Zij vonden het een uiterst vervelende situatie en zijn er achter gekomen dat bij het opzeggen van een totaal andere MM, maar met dezelfde achternaam >mijn nummer werd geblokkeerd!
Hoe dit kan? is mij nog steeds een raadsel, omdat zowel de voornamen als de telefoonnummers toch duidelijk heel anders zijn, of waren!
Hoe dan ook, mijn probleem is weer netjes opgelost en ben ik weer volledig bereikbaar.
Ook was mijn nummer gelukkig nog van mij!
omdat ik er volledig van afhankelijk ben voor mijn werk.
Toppie voor de snelle service, vriendelijkheid en begrip met de kleine tegemoetkoming.
Ik heb gesproken met Bas, en volgens mij als eerste aanspreekpunt met Saskia?
Alles werkt weer en daarvoor dank.
mijn TIP van de maand is:
Kijk GOED bij wat je DOET!!
Bye Marly
na een "heerlijk rustig" en lang weekend werd mijn probleem maandag 4 mei aan het eind van de dag dan toch nog opgelost!
Ik heb via een andere telefoon- contact gehad met de klantenservice van Simyo. Zij vonden het een uiterst vervelende situatie en zijn er achter gekomen dat bij het opzeggen van een totaal andere MM, maar met dezelfde achternaam >mijn nummer werd geblokkeerd!
Hoe dit kan? is mij nog steeds een raadsel, omdat zowel de voornamen als de telefoonnummers toch duidelijk heel anders zijn, of waren!
Hoe dan ook, mijn probleem is weer netjes opgelost en ben ik weer volledig bereikbaar.
Ook was mijn nummer gelukkig nog van mij!
omdat ik er volledig van afhankelijk ben voor mijn werk.
Toppie voor de snelle service, vriendelijkheid en begrip met de kleine tegemoetkoming.
Ik heb gesproken met Bas, en volgens mij als eerste aanspreekpunt met Saskia?
Alles werkt weer en daarvoor dank.
mijn TIP van de maand is:
Kijk GOED bij wat je DOET!!
Bye Marly
Hallo Marly,
Fijn dat het is opgelost.
Veel plezier met je aansluiting en zorg niet dat je overwerkt wordt 😳
Fijn dat het is opgelost.
Veel plezier met je aansluiting en zorg niet dat je overwerkt wordt 😳
Nou Maikel,
met maar liefs 5 contracten ligt dat wel op de loerrrr, daarom hebben jullie mij ook niet eerder terug gehoord.
Was heel druk bezig ...
Fijn weekend, en intussen hou ik het rustig!
Groet Marly
met maar liefs 5 contracten ligt dat wel op de loerrrr, daarom hebben jullie mij ook niet eerder terug gehoord.
Was heel druk bezig ...
Fijn weekend, en intussen hou ik het rustig!
Groet Marly
Hoi Marly 50,
Inderdaad, wat fijn om te lezen dat het goed is opgelost. Nogmaals onze excuses!
Graag gedaan, zeker namens Bas:$
Bedankt voor je geduld en ik heb de tip direct even op onze 'Toffe klant wand' gehangen:D
Inderdaad, wat fijn om te lezen dat het goed is opgelost. Nogmaals onze excuses!
Graag gedaan, zeker namens Bas:$
Bedankt voor je geduld en ik heb de tip direct even op onze 'Toffe klant wand' gehangen:D
Wouwh, wat SUPER GAAF om dit te zien!!!
GEWELDIG dat je dit hebt gedaan Ruud! ECHT!
Hier word ik nou vrolijk van! :8
Ik hoop dat hiermee dit leed voor een ander bespaard blijft.
THANKS
Dan wil ik nu afsluiten met de volgende woorden...
RUUDTUUTTUUT, de grrroetjesss van Ruud,
of toch Marly?!
TOP
GEWELDIG dat je dit hebt gedaan Ruud! ECHT!
Hier word ik nou vrolijk van! :8
Ik hoop dat hiermee dit leed voor een ander bespaard blijft.
THANKS
Dan wil ik nu afsluiten met de volgende woorden...
RUUDTUUTTUUT, de grrroetjesss van Ruud,
of toch Marly?!
TOP
Oh en Ruud,
volgens mij had ik eerst gesproken met Sandra ipv Saskia, excuus.
maar dat kwam vast die dag door het stoom uit mijn oren!!!
Doeiiiiiii
volgens mij had ik eerst gesproken met Sandra ipv Saskia, excuus.
maar dat kwam vast die dag door het stoom uit mijn oren!!!
Doeiiiiiii
Hoi Marly 50,
Wat leuk om te lezen!
Ik heb het doorgegeven aan Sandra(zo heet ze inderdaad;)) en Bas.
Ze vonden het super leuk om te horen! :D
En als er nog eens iets is, weet je ons te vinden!
Wat leuk om te lezen!
Ik heb het doorgegeven aan Sandra(zo heet ze inderdaad;)) en Bas.
Ze vonden het super leuk om te horen! :D
En als er nog eens iets is, weet je ons te vinden!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.