Vandaag heb ik geprobeert een nieuwe simkaart in een nieuwe telefoon te plaatsen. Helaas wordt de kaart niet herkend, ook niet in een ander toestel. Een andere sim in de telefoon werkte wel direct. Ik kan dus niet anders concluderen dan dat de simkaart defect is. Ik kan een nieuwe bestellen voor vijf euro, maar ik hoop op uw coulance aangezien het een nieuwe kaart betreft.
Is de simkaart geactiveerd en staat hij ook als actief op je MijnSimyo pagina vermeld?
Hoi Geertpia,
Welkom op ons forum!
Wat vervelend dat je nieuwe simkaart het niet doet… Ik heb gelijk kosteloos een nieuwe voor je aangevraagd! Durf alleen niet te beloven dat ‘ie er morgen al is… Kan zijn dat het dinsdag wordt!
Kan ik je in de tussentijd nog ergens anders mee helpen?
Groetjes,
Bas
Hi Bas, dank voor de snelle reactie!
PS is het voor het juiste telefoonnummer? Eindigend op 153? Ik heb inmiddels meerdere nummers bij Simyo
Hey Geertpia,
Goed dat je dat nog even bij ons checkt Ik zie inderdaad dat Bas bij het nummer wat met deze cijfers eindigt een nieuwe heeft verzonden. Dat gaat dus gelukkig helemaal goed.
Kan ik nog iets anders voor je doen? Reageer dan gerust.
Groetjes,
Ouael
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.