Het simkaartnummer wat simyo opgeeft in de gegevens klopt niet met het nummer op mijn simkaart. Ook de pin en puk code zijn anders dan die mij per mail eerder zijn toegestuurd. Vreemd is ook dat de simkaart met de afwijkende gegevens met de status "actief" wordt vermeld. Probleem; ik kan mijn telefoon niet gebruiken omdat ik de melding krijg dat de simkaart in mijn telefoon niet geregistreerd is. Dit is de melding die volgt na het ingeven van de per mail toegestuurde pin (en puk). De door simyo vermelde pin (,en puk) worden niet accepteerd.
Bladzijde 1 / 1
Hoi KEK48,
Welkom op ons forum!
Wat vervelend dat je simkaart het niet doet op dit moment
Ik zie dat er vandaag een vervangende simkaart voor je is aangevraagd door iemand van onze klantenservice. We gaan ervan uit dat deze het zonder problemen gaat doen nadat je die hebt geactiveerd via Mijn Simyo.
Laat je het weten als er daarna nog steeds problemen optreden?
Groetjes,
Bas
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.