Skip to main content
mijn simkaart werkt niet in mijn smart watch. Wel in mijn andere toestellen.

Wat doe ik verkeerd?
Een andere sim doet die het wel? Een kruistest is volgens mij nodig, en dat de slimme polsklok:) simlockvrij is.
Nee mijn anderen simkaarten doen het ook niet.

Het is een hiwatch ii wearable slimme horloge telefoon.

Maar telefoon niet dus, alleen via bluetooth en mijn smartphone
IK denk dat de vraag verkeerd gesteld word.



De simkaart moet niet in de smartwatch maar gewoon in de telefoon blijven die je dagelijks gebruikt. Op diezelfde telefoon moet je bluetooth aanzetten. Daarna moet je eenmaal paren zoals men dat noemt en je kunt de smartwatch gebruiken.
Hoi Boenkie1955,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat vervelend dat je simkaart het niet doet in je smart watch! Ik kan me goed voorstellen dat je daarvan baalt. Je geeft aan dat geen enkele simkaart het in je smart watch doet - dit suggereert dat het apparaatje moeite heeft met het herkennen van simkaarten.



Hoewel het leuk is om simkaarten in andere apparaten te plaatsen, wil ik je toch wel laten weten dat onze simkaarten geproduceerd zijn om optimaal te werken in een mobiele telefoon. Meestal doen ze het wel in andere apparaten, maar daar kunnen we (vanzelfsprekend) geen garantie over geven.



Dat gezegd hebbende, gaan wij natuurlijk heel hard proberen om je te helpen! 😃 Ben je al langs de winkel geweest van de leverancier?



@ Friesian en Raytje: Dankjewel voor de reacties!



Groetjes,

Jihane
Ben nog even op onderzoek gegaan. Er kan dus wel een simkaart in. En het netwerk moet hij ook aan kunnen. Maar sneller dan 2G is het niet. Maar volgens mij werkt het ook als de simkaart in de telefoon blijft zitten en dan middels bluetooth verbind.
Hoi Raytje,



Top dat je nog op onderzoek bent geweest. Mooi dat we nu weten dat hij het netwerk aan zou moeten kunnen, maar wel jammer dat het niet sneller zal gaan als 2G. Bluetooth verbinding klinkt ook goed! Heb je dat al eens geprobeerd boenkie 1955?



Groetjes,

Caspar
Ja Casper, dat heb ik Raytje ook al geschreven.

Alles werkt en via bluetooth bellen gaat ook goed..Maar dan moet je de hele tijd de telefoon ook bij je hebben..

Er kan toch niet voor niets een sim kaart in. ik zou ook graag mijn andere simkaart gebruiken.

Groetjes, boenkie1955
Hoi boenkie1955,



Mooi dat alles wel via bluetooth werkt.



Je hebt gelijk, er kan niet voor niets een simkaart in, maar wanneer de simkaart niet werkt in de watch, zul je toch echt bij de leverancier moeten navragen hoe dit kan.



Heb je hier nog vragen over?



Groetjes,

Caspar

Reageer