Skip to main content
Hoi, ik heb mijn nwe nanosim geactiveerd, maar hij staat nog geblokkeerd voor uitgaande gesprekken?

Kunnen jullie dit deblokkeren.
Hoi Carla,



Waarschijnlijk, is het niet helemaal goed gegaan tijdens het activeren van jouw nano simkaart, waardoor het ergens is blijven hangen voor uitgaand bellen.

In de meeste gevallen is een "reset" van jouw simkaart door de klantenservice, de oplossing van dit probleem.

Dus bel met een ander toestel de klantenservice (op werkdagen van 9:00 tot 17:00 uur) via 0900 - 8090, zodat je het snelst weer kunt bellen.



Dus het ziet er helaas naar uit, dat je dit weekend nog niet kunt bellen, aangezien de Simyo medewerkers dan vrij zijn.
Bellen is sneller in jou geval.



je kan denk ik dit weekend geen gebruik maken van je aansluiting.

sorry voor het slechte nieuws
Hoi CarlaL,



Wat leuk dat jij jouw vraag hier stelt op het forum:)



Ik heb je aansluiting op actief gezet. Jouw aansluiting stond nog éénzijdig geblokkeerd, door jouw overstap vanuit prepaid. Tijdens jouw overstap had jij een saldo van €0,- beltegoed. Hierdoor blijft je aansluiting zo staan. Kun jij jouw telefoon nog eens herstarten? Zo meldt jij jouw simkaart opnieuw aan op het netwerk.:D



Werkt alles nu naar behoren?



@MichD en maikel.martens Dankjewel voor het meedenken.

Reageer