Skip to main content
mijn sim kaart accepteert dus geen netwerken dat doet hij niet automatisch en ook niet hand matig wat kan ik er aan doen?
Hoi Mirthevandijk25,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat lastig dat jouw simkaart niet meer werkt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik zie dat je tot aan 30 augustus nog gebruik hebt kunnen maken van jouw simkaart.



Om het probleem te vinden en natuurlijk op te lossen, gaan we een aantal dingen testen. Als eerste heb ik jouw simkaart een reset gegeven. Dit houdt in dat ik hem even helemaal geblokkeerd heb op het netwerk en hierna weer geactiveerd. Ik wil je vragen jouw telefoon uit en aan te zetten. Laat je mij weten of het nu weer werkt?



Mocht dit niet het geval zijn, dan wil ik je vragen om jouw simkaart te testen in een andere telefoon en een andere simkaart in jouw telefoon. Op deze manier komen we erachter waar het probleem precies ligt. Namelijk aan de simkaart of aan de telefoon. Houd je mij op de hoogte?



Groetjes,

Angela
Hij doet het weer helemaal BEDANKT!!!
Hoi mirthevandijk25,



Wat goed dat je simkaart het weer helemaal doet! Mocht je nog verdere vragen hebben, zie ik je graag weer terug op het Simyo forum 🙂.



Groetjes, Tiury

Reageer