Skip to main content
Bij voorbaat hartelijk dank!

Ik heb de verkeerde pincode te vaak ingevoerd (misschien de oude, niet de nieuwe, nadat ik al enkele tijd simyo naar prepaid had omgezet). an vraagt hij eerst naar mijn puc code, dan vul ik de code in die weer bij 'mijn gegevens' op Simyo staat. Vervolgens vraagt hij om een nieuwe pin en om een bevestiging, maar als ik deze heb ingevuld doet hij het niet.

Mijn puc code kon ik invullen, maar zou onjuist zijn. Nu moet ik contact opnemen met een medewerker. Bij deze.



Dit probleem is vergelijkbaar met dat Iris01: 'Waarom lukt het ontgrendelen van mijn nieuwe simkaart niet?'
Goedemorgen bzn250



Bij mijn weten kan je je puc code tien maal inbrengen, daarna is de simkaart niet meer te gebruiken, in dat geval is het noodzakelijk een nieuwe aan te vragen. Ik hoop voor je dat de moderator a.s. maandag nog andere opties voor je heeft.



Overigens, je hebt de puc code ingebracht en daarna 2x snel achter elkaar je zelf verzonnen pincode? (Zoals bij Iris01 ??)



Groeten.
Dankjewel Renoster. Ik heb inderdaad 10 maal de puc code ingevoerd die op mijn simyo stond, maar werd steeds niet goedgekeurd. Ik moet dan dus een nieuwe aanvragen met nummerbehoud?
Hoi bzn250



Zeer waarschijnlijk heb je een nieuwe simkaart nodig, maar ik ben niet degene die dat beoordeeld. Maandagmorgen zijn de moderators weer volop actief op dit forum en die zullen je probleem zeker oplossen.

Hoop dat ik je voldoende informatie heb verschaft.



Fijne dag verder.

R.
Hoi bzn250,



Welkom op het Simyo Forum:)



Wat vervelend dat je de pukcode zo vaak in moet toetsen.

Het kan zijn dat je telefoon de code niet accepteert. Zoals dat in dit geval te lezen is.

Heb je de simkaart al in een andere telefoon getest?



In jouw geval kan het ook nog zijn dat je de verkeerde code gebruikt. Je bent zojuist overgestapt van sim only naar prepaid.

Daarbij krijg je een nieuwe Mijn Simyo omgeving, met het nieuwe wachtwoord in de welkomstmail. En een nieuwe simkaart, met nieuwe codes.

Komt het nummer op de simkaart overeen met het simkaartnummer op Mijn Simyo?



Als de pukcode écht te vaak is ingevoerd en fout bevonden blokkeert je simkaart. De simkaart is dan onbruikbaar geworden.

Je kunt dan via Mijn Simyo een nieuwe simkaart aanvragen. Kijk daarvoor onder het kopje Mijn instellingen en simkaart.



Is het je zo duidelijk?



@Renoster, Bedankt voor je hulp:D

Reageer